سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۹

اخبار

آغاز مسابقات فوتسال آقایان سازمان در منطقه آغاجاری

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی در مراسم استقبال از ورزشکاران:ورزش راهی مناسب برای آمادگی بهداشت و درمان در خدمت به صنعت نفت است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس خدمات پشتیبانی به همراه رئیس روابط عمومی این مرکز در فرودگاه آغاجاری از ورزشکاران فوتسالیست استقبال کردند.
عبدالرضا شریفات ضمن خوشامد گویی به مدیران ورزشی و ورزشکاران فوتسالیست از برگزاری مسابقات در این منطقه ابراز خوشحالی کرد و گفت: همه ما در اقصی نقاط سازمان یکی هستیم و فقط از نظر جغرافیایی و بعد مسافت تقسیم بندی شده ایم و امیدواریم که این مسابقات باعث همدلی و همکاری بیشتر کارکنان مناطق با همدیگر شود.
وی به ویژگی های منطقه نفت خیز آغاجاری اشاره کرد و اظهار داشت : وجود کارخانه های متعدد و تولید روزانه بیش از 700 هراز بشکه نفت در این منطقه برای ما این درس را دارد که همیشه آماده حوادث و اتفاقات غیرمترقبه باشیم و یکی از راه های این آمادگی ، ورزش و آمادگی جسمانی است .
رئیس امور ورزش منطقه آغاجاری در ادامه از همکاری و همراهی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری تشکر کرد و افزود : یکی از عوامل اصلی موفقیت ما در برگزاری مطلوب مسابقات قبلی از جمله شنا و والیبال همکاری بسیار خوب مدیریت و مجموعه شرکت نفت منطقه است که لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از آنها اعلام دارم.
شریفات در پایان با آروزی سلامتی برای ورزشکاران و شرکت کنندگان در این مسابقات تاکید کرد : اخلاق برای ما اولویت دارد و مهم در کنار هم بودن است نه برنده شدن و امیدواریم که این مسابقات بدون کوچکترین اتفاق ناگواری به پایان برسد.
 حاج شریفات  

 

 

۲۳ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۲۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید