سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۴

اخبار

دیدار مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری از خانواده شهیدان نوذری

این دیدار به مناسبت رحلت والده شهیدان نوذری و عرض تسلیت به خانواده این شهیدان انجام شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مدیر عامل ، مدیران و رؤسای ادارات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و تعدادی از کارکنان این شرکت با حضور در منزل شهیدان جعفر نوذری و اسمائیل نوذری ، رحلت والده مکرمه این شهیدان را به خانواده و بستگان آنها تسلیت گفتند.
در این دیدار که در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده معظم و معزز شهداء و ایثارگران و به مناسبت رحلت والده مکرمه شهیدان نوذری صورت گرفت . مهندس پیرامون ضمن تسلیت به خانواده وی ، از خداوند منان برای آنها صبر و اجر و برای روح آن مرحومه علو درجات را خواستار شد.
وی با اشاره به جایگاه ارزشمند خانواده شهداء و ایثارگران در جامعه ، بر ضرورت توجه بیش از پیش به آنها تأکید کرد و گفت: همه ما مدیون جانبازی ها و ایثارگری های شهداء و جانبازان عزیز ایران اسلامی هستیم و  اعتقاد داریم که خدمتگزاری به خانواده شهداء افتخاری بس بزرگ است .
مهندس پیرامون در ادامه ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده شهیدان نوذری آمادگی خود را جهت هر نوع همکاری و خدمتگزاری به این خانواده شهیدان اعلام کرد. 

همچنین علی اکبر نوذری برادر شهیدان نوذری به نمایندگی از طرف خانواده شهیدان از حضور مدیرعامل و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در منزل آنها تشکر کرد.

علی اکبر نوذری کارشناس علوم آزمایشگاهی و از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری است که در آزمایشگاه بیمارستان شهید ایرانپور نفت مشغول به کار می باشد.

خبرنگار
خبرنگار
خبرنگار  

 
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۷:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۲۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید