سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۲

اخبار

حضور مدیر مهندسی و ساختمان سازمان در منطقه آغاجاری

این سفر به منظور هماهنگی و بازدید از پروژه های عمرانی در حال ساخت انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری  مدیر مهندسی و ساختمان سازمان که برای بازدید از پروژه های عمرانی و هماهنگی بیشتر به منطقه آغاجاری سفر کرده است با حضور در قسمت های مختلف از نزدیک در جریان پیشرفت کارها قرار گرفت و روند انجام عملیات فاز 2 پروژه بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد

بهنام سمیع سپس نشستی با رئیس و سایر مدیران و مسئولان این مرکز برگزار کرد و به بحث و تبادل نظر در مورد پروژه های در دست اجرا در منطقه آغاجاری پرداخت.

در این جلسه ابتدا دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن خیر مقدم به مهندس سمیع مدیر مهندسی و ساختمان سازمان ، از حمایت ها و تلاش های شبانه روزی وی و مدیرعامل محترم سازمان در احداث و راه اندازی ساختمان جدید بیمارستان تشکر کرد.

سپس عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته از ابتدای پروژه ساختمان جدید تا کنون ارائه داد و ضمن تشکر از زحمات مهندس سمیع و همه دست اندر کاران پروژه های عمرانی سازمان ، مشکلات و نواقص موجود را برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با حضور مدیر مهندسی و ساختمان سازمان ، روند تکمیل پروژه فاز دو بیمارستان سرعت بیشتری بگیرد.

در ادامه مدیر مهندسی و ساختمان سازمان طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در منطقه آغاجاری و دیدار با همکاران این منطقه به بحث و تبادل نظر در مورد پروژه های در دست اقدام پرداخت.

 مهندس بهنام سمیع از روند انجام کار ابراز رضایت کرد و گفت:امیدواریم فاز دو نیز همانند فاز یک در موعد مقرر به پایان برسد تا روندخدمت رسانی به مردم شریف منطقه به کیفیت بهتری برسد.

وی بر لزوم بکارگیری نیروی تخصصی در امور مربوطه تاکید کرد و اظهار داشت:استفاده از نیروی تخصصی در نگهداشت تاسیسات نقش کلیدی دارد و باعث حفظ اصولی سیستم های تاسیساتی و مصرف بهینه هزینه ها می شود.

مدیر مهندسی و ساختمان سازمان ایمن سازی را یک اصل اساسی در سازمان دانست و گفت:اساس کار ما بر ایمن سازی و مقاوم سازی بنا نهاده شده است تا در هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه دچار کمترین خسارت جانی و مالی شویم و خود بتوانیم ملجا و پناهگاه آسیب دیدگان باشیم چون رسالت سازمان ما بر سلامت ذینفعان و سایر اقشار جامعه استوار است.

مهندس سمیع اولویت کارهای عمرانی را در سازمان بر فضاهای مربوط به واحدهای درمانی عنوان کرد و افزود: علاوه بر بخش دندانپزشکی ، فضاهای ورزشی نیز در پروژه فاز 2 بیمارستان نفت دیده خواهد شد.

خبرنگار  

خبرنگار
خبرنگار
خبرنگار
خبرنگار
خبرنگار  

 

 

۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۰۱
تعداد بازدید : ۸۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید