سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۵۲
 

اخبار

تجلیل از جانبازان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی: جانبازان به محل کار خود قداست می بخشند و شکی نیست که حضور آنها در بین ما باعث رشد و ارتقا سیستم می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت ولادت با سعادت جانباز بزرگ کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ، از جانبازان شاغل در این مرکز تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد سرداران کربلا روز جانباز را به جانباز بزرگ انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و کلیه جانبازان ایران اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت : مقام جانباز بعد از مقام شهدا در بالاترین جایگاه معنوی قرار دارد و چه افتخاری بزرگتر از این که نام جانباز بلافاصله بعد از نام شهید بیان می شود .

عبدالرضا شریفات به تاریخچه جانبازی در صدر اسلام اشاره کرد و ضمن بیان گوشه هایی از زندگی جانباز بزرگ کربلا گفت:در تاریخ آمده است که حضرت ابوالفضل (ع) با وجودی که برادر امام حسین (ع) بود ولی هیچگاه وی را برادر خطاب نکرد بلکه همیشه امام حسین (ع) را "امام" و "آقا" خطاب می کرد و این نوع بینش عظمت مقام امامت و ولایت را به ما یادآوری می کند.

وی جانبازان را سرمایه های معنوی سازمان دانست و افزود: جانبازان به محل کار خود قداست می بخشند و شکی نیست که حضور آنها در بین ما باعث رشد و ارتقا سیستم می شود.

وی در ادامه از جانبازان بهداشت و درمان که یا بازنشسته شده اند و یا به رحمت ایزدی پیوستند یاد کرد و ضمن نام بردن از آنها بیان کرد: بعضی از این جانبازان علاوه بر مقام شامخ جانبازی ، آزاده هم هستند و این افتخار بزرگ برای بهداشت و درمان آغاجاری می باشد که حداقل 3 جانباز آزاده در سابقه خود دارد.

رئیس خدمات پشتیبانی در پایان تاکید کرد: با تمام وجود به سخنان جانبازان گوش می دهیم و همیشه آماده پاسخگویی به مشکلات آنها هستیم.

در ادامه هر کدام از جانبازان به صورت جداگانه مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و در پایان با تقدیم گل و شیرینی از آنها تجلیل شد.

 جانباز

 

جانباز

 

جانباز

 

جانباز

 

جانباز

 

جانباز

 

جانباز

 

جانباز

 

جانباز  

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۴۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید