سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۶

اخبار

بازدید رئیس دادگستری شهرستان امیدیه از بهداشت و درمان آغاجاری

ستار رضایی زنگنه: خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت الگوی مناسبی برای سیستم سلامت کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس دادگستری شهرستان امیدیه با حضور در این مرکز ، با مدیریت و کارکنان آن دیدار کرد.

در این دیدار که در راستای تعامل و هماهنگی بیشتر در سال جاری برگزار شد ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن خوشامدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه ، از حضور رئیس دادگستری در بین کارکنان این بهداری تشکر کرد و خواستار همکاری بیشتر برای حل مشکلات شد.

سپس رئیس دادگستری نیز متقابلا با تبریک اعیاد شعبانیه از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت ابراز رضایت کرد و گفت:خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت الگوی مناسبی برای سیستم سلامت کشور است و مهمترین دلیل این مدعا نیز علاقمندی توده مردم به استفاده از خدمات شما می باشد.

ستار رضایی زنگنه از مسئولین وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان بابت ساخت بیمارستان جدید تشکر کرد و اظهار داشت:مردم قدردان این زحمات هستند و ما این رضایت را در برخوردهای روزانه آنها می بینیم.

وی در ادامه بر آمادگی خود برای همکاری بیشتر با بهداشت و درمان در زمینه مسائل قضایی ابراز آمادگی کرد.

در پایان رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تشکر از حضور رئیس دادگستری گزارشی از فعالیت های  بهداشت و درمان در راستای مسئولیت های اجتماعی بیان کرد و گفت: با توجه به محرویت منطقه ، خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت در اختیار همه مردم منطقه است و ما از مدیران و مسئولان محترم شهرستان انتظار داریم که در بحث ساخت و ساز و عوارض شهری به این نکته توجه بیشتری نمایند.

عبدالرضا شریفات به تخفیفات داده شده در بحث هزینه های بیماران اشاره کرد و افزود:با توجه به وضعیت مالی نامناسب بومیان منطقه ، روزانه تخفیفات زیادی به بیماران داده می شود و ما تا کنون درمان هیچ بیماری به خاطر بی پولی به تاخیر نیفتاد و نخواهد افتاد.

 

خبر

 

خبر  

 

۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۲۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۸۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید