سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۵۶
 

اخبار

گرامیداشت روز روانشناس و مشاور

در این برنامه از پزشکان و کادر درمان مرکز سلامت روان تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 9 اردیبهشت روز ملی روانشناس و مشاور از متخصصان و کارشناسان مرکز سلامت روان منطقه آغاجاری تجلیل شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات کادر بهداشت روان ،روز روانشناس و مشاور را به آنها تبریک گفت و اظهار داشت:طبق آمارهای موجود ، بیشتر مراجعین به مراکز درمانی افرادی هستند که مشکلات روحی - روانی دارند اما بیماری خود را به صورت جسمی احساس می کنند و به همین خاطر به مراکز درمانی جسمی مراجعه می کنند.

دکتر ناصر مظفری کار روانشناس و مشاور را بسیار سخت خواند و افزود: بعضی از بیماران دارای مشکلات روانی ، تا سال ها تحت درمان هستند و کلا درمان بیماران روحی و روانی زمان بر است اما متولیان این رشته معمولا پر طاقت هستند و امید را به جامعه تزریق می کنند.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک روز روانشناس و مشاور ، زحمات کادر بهداشت روان را قابل تقدیر دانست و ضمن تشکر از آنها ، گزارشی از روند آماده سازی مرکز سلامت روان توسط شرکت نفت آغاجاری ارائه داد.

عبدالرضا شریفات عقد قرارداد با شرکت های نفتی و گازی منطقه در رابطه با مرکز سلامت روان را یک فرصت برای درآمدزایی ذکر کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا زحمات همکاران در همه واحدها دیده شود و ما به دنبال احیا این حق بهداشت و درمان هستیم.

در ادامه هر یک از متخصصان و کارشناسان مرکز سلامت روان طی سخنان جداگانه ای  گزارشی از فعالیت های خود ارائه کردند و خواستار حل مشکلات موجود شدند.

در پایان با تقدیم گل و شیرینی از کارکنان مرکز سلامت روان تجلیل شد.

عکس

 

عکس

  عکس

 

عکس

 

عکس

 

عکس  

 

 

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید