سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۴۳
 

اخبار

آغاز مسابقات ورزشی بانوان سازمان در منطقه آغاجاری

این مسابقات بین بانوان سازمان و همسران شاغلین در سه رشته ورزشی آمادگی جسمانی دارت و شطرنج انجام می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری همزمان با عید سعید نیمه شعبان و ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) ، مسابقات ورزشی  بین بانوان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همسران شاغلین در منطقه آغاجاری آغاز گردید.

در این مسابقات بیش از 90 نفر ورزشکار در سه رشته ورزشی  شطرنج ، دارت و آمادگی جسمانی از مناطق مختلف سازمان به رقابت می پردازند.

رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان منطقه آغاجاری در مراسم افتتاحیه این مسابقات طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت قائم (عج) از حضور ورزشکاران سازمان در آغاجاری تشکر کرد و خطاب به آنان گفت: امیدواریم این مسابقات به خاطره ای خوش در زندگی شما تبدیل شود و ما تلاش می کنیم که چنین شود.

عبدالرضا شریفات در ادامه ضمن تشکر از مدیرعامل و رئیس امور ورزش سازمان بابت اعتماد به مدیریت این منطقه اظهار داشت: ورزش زمینه بسیار خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی در سازمان می باشد و هر کدام از ما باید سعی کنیم از این مسیر به تعالی سازمان کمک کنیم.

سپس مسئول هماهنگی امور ورزش بانوان سازمان در این مراسم ضمن تبریک عید سعید نیمه شعبان  به شرح مسابقات پرداخت و از مدیرعامل ، رئیس و دبیر امور ورزش سازمان تشکر کرد که زمینه برگزاری این مسابقات را فراهم آوردند.

منیره راد از حضور در منطقه آغاجاری ابراز خوشحالی کرد و گفت:از مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان منطقه آغاجاری بابت میزبانی این دوره از مسابقات تشکر می کنم.

وی تجربه برگزاری مسابقات شنای بانوان را یادآور شد و اظهار داشت:میزبانی خوب منطقه آغاجاری در آن دوره  از مسابقات و سایر مسابقات انجام شده ، مدیریت امور ورزش سازمان را مجاب به برگزاری این دوره از مسابقات در این منطقه کرد.

مسئول هماهنگی امور ورزش بانوان بر حفظ نظم و رعایت مقررات تاکید کرد و افزود: هدف ما برگزاری سالم و بدون ایراد این مسابقات می باشد و امیدواریم به امید خدا ، ورزشکاران با خاطره خوش این مسابقات را به پایان برسانند.

خبر

 

خبر

خبر
خبر
خبر
خبر
عکس
عکس

 

 

 

 
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید