سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۳۱

اخبار

بزرگداشت روز جهانی ماما

به مناسبت 15 اردیبهشت روز جهانی ماما از ماماهای بهداشت و درمان منطقه آغاجاری تقدیر به عمل آمد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 15 اردیبهشت روز جهانی ماما مراسم بزرگداشتی با حضور ماماهای این مرکز  در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار شد.
در این مراسم ابتدا رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری طی سخنانی بر نقش و اهمیت شغل مامایی در سلامت آینده جامعه تاکید کرد و با تشکر از زحمات ماماهای این مرکز خواستار گسترش فرهنگ زایمان طبیعی در بین مردم شد.
دکتر ناصر مظفری نقش ماماها را در فراگیر شدن این فرهنگ بسیار مهم دانست و اظهار داشت:ماما نقش محوری در پروسه حاملگی و زایمان دارد و بخاطر اینکه ماماها در دسترس تر هستند بیماران به ماما زودتر مراجعه می کنند تا به پزشک و کلا اعتماد خاصی به ماما دارند.
 وی در ادامه ضمن تجلیل و قدردانی از خانم راول به عنوان قدیمی ترین مامای صنعت نفت در منطقه جنوب ، محبوبیت وی را در میان مردم شهرستان های آغاجاری و امیدیه نمونه روشنی از قدردانی مردم از زحمات این مامای فداکار دانست .
سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک 15 اردیبهشت روز جهانی ماما و قدردانی از زحمات ماماها گفت: ماماها زندگی جدیدی به خانواده ها می بخشند و اعتمادی که مادر و خانواده بیمار به ماماها در به دنیا آمدن فرزندشان دارند جایگاه این شغل را از بعد عاطفی نیز برجسته تر می کند.
عبدالرضا شریفات خواستار ارتقای کیفیت کار مامایی جهت تداوم چنین اعتمادی شد و بر نقش آموزش در ارتقا این حرفه تاکید کرد.
 
در ادامه هر کدام از ماماها به صورت جداگانه در مورد نقش و جایگاه مامایی سخن گفتند و در پایان با تقدیم گل و شیرینی از زحمات ماماها قدردانی شد.

 

خبر

 

خبر  

خبر

 

خبر

 
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر  

 

خبر
خبر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۷:۴۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۷۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید