سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۰

اخبار

نشست مشترک رئیس دادگستری و مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری

تبادل اطلاعات و هماهنگی بیشتر جهت حل مسایل و دعاوی مراجعین از اهداف این جلسه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس دادگستری شهرستان امیدیه با حضور در این مرکز ، نشست مشترکی با مدیریت بهداشت و درمان برگزار کرد.

در این دیدار که در راستای تعامل و هماهنگی بیشتر جهت حل مشکلات مددجویان و مراجعین برگزار شد ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن خوشامدگویی از حضور رئیس دادگستری در این مرکز تشکر کرد و خواستار همکاری بیشتر برای حل مشکلات بیماران و مراجعین شد.

دکتر ناصر مظفری تعامل بین ادارات را راه حلی مهم جهت پیشبرد امور و کاهش نارضایتی مردم دانست و گفت: به فضل خدا و با درایت و تلاش شبانه روزی همکاران محترم ، تاکنون در این مرکز مشکل حادی برای بیماران بوجود نیامده که نشان دهنده قصور و تقصیر در ارائه خدمات درمانی باشد.

سپس رئیس دادگستری طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بهداشت و درمان ، از عملکرد این مرکز در زمینه خدمت رسانی به مردم منطقه ابراز رضایت کرد و گفت:رضای خدا در رضایت بندگانش است و بیمارستان ها یکی از بهترین نقاط برای ارائه خدمت صادقانه و جلب رضایت پروردگار است .

ستار رضایی زنگنه به مشکلات قضایی بیماران اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس تجربه ای که دارم خیلی از شکایات به خاطر عدم اطلاع و آگاهی شاکیان از شرایط و قوانین موجود و مهم تر از همه عدم توجیه مراجعین توسط کارکنان است که البته ما در وزارت نفت کمتر با این مشکل مواجه هستیم زیرا تکریم ارباب رجوع در سیستم صنعت نفت نهادینه شده است.

وی در ادامه بر آمادگی خود برای همکاری بیشتر با بهداشت و درمان در زمینه مسائل قضایی ابراز آمادگی کرد.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تشکر از حضور رئیس دادگستری گزارشی از فعالیت های  بهداشت و درمان در راستای مسئولیت های اجتماعی بیان کرد و گفت: با توجه به محرویت منطقه ، خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت در اختیار همه مردم منطقه است و ما از مدیران و مسئولان محترم شهرستان انتظار داریم که به اهمیت خدمات سلامت ارائه شده در بهداشت و درمان  و ایجاد رضایت مندی در مردم توجه بیشتری کنند.

عبدالرضا شریفات به تخفیفات داده شده در بحث هزینه های بیماران اشاره کرد و افزود:با توجه به وضعیت مالی نامناسب بومیان منطقه ، روزانه تخفیفات زیادی به بیماران داده می شود و ما تا کنون درمان هیچ بیماری به خاطر بی پولی به تاخیر نیفتاد و نخواهد افتاد.

 خبر

 

 

 

۱۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید