سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۱۶
 

اخبار

تشکیل کمیته مصرف بهینه انرژی در پنجمین جلسه تیم مدیریت اجرایی

دکتر ناصر مظفری : با توجه به کمبود شدید آب و برق و نیاز مبرم به این نعمت های الهی لازم است تا هم در محل کار و هم در منزل دقت لازم را جهت مصرف صحیح آنها به کار گیریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری پنجمین جلسه تیم مدیریت اجرایی در سال جاری با هدف بررسی روند اجرای فرآیندهای موجود و چگونگی پیشرفت برنامه عملیاتی سال 97 برگزار شد.
ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات همکاران ، به مسئله صرفه جویی در مصرف آب و برق اشاره کرد و گفت : با توجه به کمبود شدید آب و برق  و نیاز مبرم به این نعمت های الهی ، لازم است تا هم در محل کار و هم در منزل دقت لازم را جهت مصرف صحیح آنها به کار گیریم .
دکتر ناصر مظفری رضایت مندی بیماران و مراجعین را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت : تمامی واحدها باید در انجام امورات مردم نهایت همکاری را به عمل آورند تا رضایت آنها جلب شود و باید به گرمی هوا و مشکلات رفت و آمد مردم توجه بیشتری کنیم و عملاً طوری برنامه ریزی کنیم که باعث نشویم به خاطر ضعف در اجرای کارها ، مردم به زحمت بیفتند.
سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن اشاره به مسئله برق و تاکید مسئولین ارشد استان در مصرف درست برق گفت : با توجه به شدت گرما و نیاز هموطنان به برق ، لازم است همه ما در مصرف صحیح برق و آب پیش قدم شویم و از هدر رفت آنها جلوگیری کنیم.
عبدالرضا شریفات به تشکیل "کمیته مصرف بهینه انرژی" در بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت : با تشکیل این کمیته مصرف انرژی بخصوص آب و برق به صورت روزانه کنترل و گزارش می شود تا جاهایی که مصرف غیرضروری دارد محدود شود.
در ادامه فرآیندهای ارائه خدمت در واحدها مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در راستای بهبود وضعیت موجود اتخاذ گردید.

 

خبر  

 خبر

 

 
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۲
روابط |
تعداد بازدید : ۷۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید