سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۲

اخبار

بازدید تیم سلامت روان منطقه آغاجاری از مراکز توانبخشی و مشاوره اهواز

دکتر نرگس درویشی سرپرست تیم: هدف از این بازدید آشنایی و تبادل اطلاعات به منظور اهمیت و ارتقاء سلامت روان در بین کارکنان و خانواده های صنعت نفت می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تیم سلامت روان این منطقه شامل دکتر نرگس  درویشی روانشناس ،آزاده تربو مسئول مرکز سلامت روان  و علیرضا اشتری کارشناس گفتاردرمانی به منظور آشنایی با مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و مرکز توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از این مراکز بازدید به عمل آوردند .
طی این بازدید دکتر نادری کاردرمان مرکز توانبخشی جندی شاپور اهواز ضمن خوش آمدگویی بر اهمیت تاسیس مرکز توانبخشی کارآمد در مناطق عملیاتی تاکید و به بیان مشکلات بیماران اعزامی از مناطق پرداخت.
وی سپس  نحوه ارائه خدمات و نحوه استفاده از دستگاه ها برای کودکانی که مشکلات مختلفی در حیطه های گفتاری ، رفتاری و ذهنی داشتند را تشریح کرد.
تیم سلامت روان در ادامه با حضور در مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز  ، از نزدیک با نحوه فعالیت و عملکرد این مرکز آشنا شد.
در این بازدید دکتر سبحانی رئیس مرکز اهواز  فضای فیزیکی ، نحوه  تکمیل پرونده ها و کدگزاری ، ثبت اطلاعات در سیستم و سایر امور مربوطه را به طور مفصل توضیح داد و بر تعامل بیشتر و استفاده از اطلاعات و تجربیات مراکز تاکید نمود.

 

خبر

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر  

 
۱۷ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید