سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۵۹
 

اخبار

با حضور تیم روابط عمومی سازمان در مناطق جنوب: صدای خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت رساتر می شود

سیده فاطمه اولیایی:انعکاس تلاش ها و توانمندی های همکاران بهداشت و درمان در کنار جلب رضایت تولیدگران صنعت نفت مهم ترین اولویت ما در روابط عمومی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تیم کارشناسی روابط عمومی سازمان به سرپرستی سیده فاطمه اولیایی رئیس این واحد از منطقه آغاجاری بازدید کرد. در ابتدای این سفر جلسه ای در دفتر رئیس بهداشت و درمان برگزار و دکتر مظفری ضمن خوشامدگویی به رئیس و کارشناسان روابط عمومی ، ابراز امیدواری کرد تا حاصل این سفر ، هم خیر و برکت برای مردم منطقه باشد و هم عملکرد این مرکز به نحو شایسته منعکس و به اطلاع ذینفعان رسانده شود.

دکتر ناصر مظفری به تشریح فعالیت های بهداشت و درمان پرداخت و ضمن اشاره به روند ساخت و تکمیل ساختمان بیمارستان ، از همکاری و حمایت دکتر سمیع مدیرعامل سازمان و همه مدیران و مسئولان ستادی تشکر کرد.

وی همچنین حضور رئیس روابط عمومی سازمان را در مناطق عملیاتی نشانه توجه وی به این مناطق دانست و اظهار داشت:قطعا این حضور به بهتر نشان دادن فعالیت های مناطق عملیاتی کمک می کند و باعث دلگرمی ما و همکاران مان می شود.

سپس رئیس روابط عمومی سازمان طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در مناطق عملیاتی گفت: تلاش ما در روابط عمومی بر اینست تا هم منعکس کننده فعالیت های همکاران در سراسر سازمان باشیم و هم راه های رضایت مندی مراجعین و بیماران را تسهیل کنیم.

سیده فاطمه اولیایی به نگاه علمی مدیریت سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: بی شک حمایت مدیرعامل سازمان باعث رویکردی شده است که ما انگیزه حضور در مناطق دوردست را در بدترین شرایط آب و هوایی داشته باشیم.

وی دیدار با کارکنان در مناطق مختلف را لذت بخش توصیف کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در این سفر گوشه ای از عملکرد خوب و صادقانه همکاران را منعکس نماییم.

اولیایی خدمات رفاهی کارکنان را یک راهکار مناسب برای جبران بخشی از فشارهای کاری دانست و تاکید کرد: گرمای شدید در کنار گرد و خاک وضعیت نامساعدی را برای همکاران مان در جنوب رقم زده است و ما تلاش می کنیم تا با هماهنگی مدیریت ارشد سازمان و بخصوص عنایت دکتر سمیع ، خدمات بیشتری به همکاران ارائه نماییم.

 رئیس واحد تکریم سازمان ابراز امیدواری کرد تا حاصل این سفر به نتایج مثبتی برای مناطق عملیاتی منجر شود.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی ضمن اشاره به سابقه خوب روابط عمومی سازمان ، از روسای قبلی و فعلی این واحد تشکر کرد و گفت: همه ما به نوعی همکار روابط عمومی هستیم و باید تلاش کنیم منعکس کننده خوبی برای عملکرد سازمان باشیم.

عبدالرضا شریفات از حضور رییس روابط عمومی و تکریم در منطقه تشکر کرد و اظهار داشت: حضور مدیران ستادی در مناطق عملیاتی به کارکنان قوت قلب می بخشد و امیدواریم این بازدیدها تداوم داشته باشد.وی به تشریح درخواست ها و مشکلات کارکنان پرداخت و دوری مسافت از جاهای خوش آب و هوا را یکی از مشکلات عمده کارکنان برای بازیابی و بهبود روحیه ذکر کرد.رئیس خدمات پشتیبانی به تعامل بسیار خوب با شرکت ها و ادارات منطقه اشاره کرد و افزود: تمام سعی ما بر اینست تا ضمن جلب رضایت کارکنان صنعت نفت ، بر عزت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیفزاییم.

تیم کارشناسی روابط عمومی در ادامه از واحدها و بخش های مختلف بیمارستان و درمانگاه های خانواده بازدید و از نزدیک روند درمان بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.در این بازدید رئیس روابط عمومی سازمان به طور مستقیم به گفتگو با مردم پرداخت و نظرات آنها را در مورد خدمات بهداشت و درمان جویا شد.

 

رسانه جدید

رسانه جدید
رسانه جدید

 

 

۱۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۳۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید