سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۱۲
 

اخبار

حضور بسیجیان بهداشت و درمان صنعت نفت در همایش جنگ نرم

این همایش جهت شناخت بیشتر جنگ هوشمند و تهدیدات امنیتی و نحوه مقابله با آن برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری همایش جنگ نرم ، جنگ هوشمند و تهدیدات امنیتی به همت انجمن پدافند غیر عامل و همکاری بسیج صنعت نفت آغاجاری در سالن اجتماعات شماره یک شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

در این همایش ابتدا رئیس انجمن پدافند غیرعامل شهرستان امیدیه ضمن ارائه گزارشی از روند تشکیل انجمن پدافند غیرعامل در شهرستان امیدیه ، هدف از برگزاری همایش را شناخت بهتر جبهه دشمن و آشنایی با ترفندهای مبارزاتی آنها برشمرد و گفت:دشمن در جنگ سخت کاری از پیش نبرد و اکنون به جنگ نرم روی آورده است و اگر به موقع دفاع نکنیم دچار خسران خواهیم شد.

 دکتر حجت بهمئی ضمن اشاره به گستردگی این جبهه گفت: جنگ نرم در واقع جنگ روانی ، تبلیغاتی ، رسانه ای سایبری ، فرهنگی ، اجتماعی و علمی است که استکبار در این حوزه کشور ما به ویژه اقشار مختلف مردم را مورد هدف قرار داده است.

وی برگزاری این همایش ها را مفید دانست و اظهار داشت:هر چه جامعه ما با راهکارهای ستیزه جویانه دشمن بیشتر آشنا شود بهتر می تواند قدرت تدافعی خود را مدیریت کند و نتیجه بهتری بگیرد.

سپس نوریمنش کارشناس پدافند غیرعامل استان خوزستان ضمن ارائه پاورپوینتی اقدامات جنگ نرم را تشریح و به تبیین راه کارهای مقابله با آنها پرداخت.

بسیجیان بهداشت و درمان صنعت نفت در این همایش حضور فعال داشتند.

 

 خبر

 
خبر
خبر

 

 

 

۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید