سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۳۷

اخبار

نشست مشترک مدیریت بهداشت و درمان با مدیر امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اهواز

تعامل در راستای همکاری بیشتر جهت ارتقا کیفیت خدمات سلامت در منطقه امیدیه و آغاجاری مهم ترین هدف این جلسه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس این مرکز به همراه رئیس خدمات پشتیبانی با حضور در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، جلسه مشترکی با مدیر امور بیمارستان ها و تعالی خدمات بالینی این دانشگاه برگزار کردند.

در این جلسه ابتدا دکتر ناصر مظفری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز ، جزئیات خدمات به بیماران بومی را برشمرد و با اشاره به محرومیت منطقه ، مهم ترین مرکز ارائه خدمات سلامت به مردم را بیمارستان نفت توصیف کرد و خواستار همکاری بیشتر دانشگاه با بهداشت و درمان صنعت نفت شد.

وی با بیان نکات مثبت طرح تحول سلامت برای خدمت بیشتر به مردم ، مشکلات این طرح برای بیمارستان های نفت را برشمرد و اظهار داشت: محدودیت متخصص و طرح تحول سلامت باعث شده است تا ما نتوانیم به راحتی متخصص جذب نماییم و از این لحاظ خواستار یک راه حل منطقی برای گره گشایی از درمان منطقه هستیم.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی نیز طی سخنانی با اشاره به جمعیت شرکتی تحت پوشش و جمعیت بومی منطقه ، بهداشت و درمان صنعت نفت را ملجا و پناهگاه مردم توصیف کرد و گفت: ما از هیچ خدمتی به بیماران بومی منطقه دریغ نمی ورزیم ولی انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت جامعه در جذب پزشک بخصوص متخصص و فوق تخصص با ما همکاری کند.

 عبدالرضا شریفات خواستار استفاده از طرح تحول سلامت برای بیمارستان نفت امیدیه شد و اظهار داشت: اگر دانشگاه علوم پزشکی با ما همکاری کند و متخصص در اختیار ما قرار دهد حجم زیادی از اعزام ها کم خواهد شد و بیماران در شهرهای دیگر آواره و سرگردان نخواهند شد.

در ادامه دکتر فرهنگ کره بندی مدیر امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن استقبال از پیشنهادات مدیریت بهداشت و درمان از خدمات صنعت نفت بخصوص در بحث بهداشت و درمان به مردم منطظقه تشکر کرد و قول مساعد داد که تا حل مشکلات موجود ، پیگیری های لازم را به عمل آورد.


   
خبر
خبر

 

 

 

 

 

۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید