سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۳۳
 

اخبار

دریافت اطلاعات مورد نیاز بیماران تسهیل می شود

با طراحی نرم افزار جدید اندروید و بارگذاری آن درسایت بهداشت و درمان تهران، امکان استفاده برای دریافت اطلاعات مورد نیاز، از جمله برنامه پزشکان ودیگر خدمات از طریق موبایل برای کاربران فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، کاربران می توانند با نصب این اپلیکیشن برروی موبایل خود، برنامه دقیق حضور پزشکان درپلی کلینیک را در دسترس داشته باشند و از هر پزشکی که مدنظراست ازطریق سامانه1519 اقدام به نوبت گیری کنند.

امکان دریافت و دانلود این نرم افزار، هم از طریق سایت بهداشت و درمان نفت تهران و با ورود به منوی خدمات الکترونیک و زیرمنوی برنامه اندروید پزشکان و لینک و همچنین با اتصال به " WiFi"  بیمارستان  تخصصی نفت درطبقه همکف پلی کلینیک، وجود دارد .

 دانلود این نرم افزار 5 مگابایتی امکان دریافت آخرین اخبار و اطلاعات مورد نیاز کاربران ، همچنین جواب دهی آزمایش، اطلاعات مراکز درمانی و داروخانه طرف قرارداد درتهران و اطلاعاتی درخصوص درمانگاه های سلامت کار و خانواده بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران را دراختیار کاربران قرار می دهد.

 بنا به گفته محمد نقی جعفر صالحی رییس روابط عمومی بهداشت ودرمان نفت تهران، با توجه به رویکرد استفاده بیشترو بهینه ترازخدمات الکترونیک و تسریع و تسهیل اطلاع رسانی  به مراجعین بیمارستان نفت تهران، این اپلیکیشن برای گوشی های اندروید با ورژن دست کم 4/4 وبالاترراه اندازی شده است ودر صورت استقبال مراجعین وجمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت تهران درآینده نزدیک نسخه  “IOS”  نیزایجاد می شود.

۱ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۵۹
تعداد بازدید : ۲,۴۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید