سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۵

اخبار

گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی: نقد منصفانه با تاکید بر نگاه مثبت باعث بالندگی و رشد جامعه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در آستانه سالگرد شهادت شهید رسانه محمود صارمی و به مناسبت روز خبرنگار  از فعالان عرصه خبر تجلیل به عمل آمد.

ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران  تبریک گفت و اظهار داشت: شرافت خبرنگاری به صداقت و شجاعت اوست و همه خبرنگاران باید از زندگی شهید صارمی الگو بگیرند که برای انعکاس حق و حقیقت از جان خود گذشت.

عبدالرضا شریفات حرفه خبرنگاری را یک حرفه پرکار و پرمشقت توصیف کرد و تاکید نمود: صداقت در عین شفافیت باعث می شود تا اشکالات برطرف و سواستفاده کاهش یابد و خبرنگار به عنوان چشم جامعه وظیفه دارد کاستی ها و نواقص را گوشزد نماید منتهی باید نگاه مثبت و رو به بهبود داشته باشد تا بذر امید را در دل مردم و بخصوص جوانان بکارد و نباید در انعکاس مسائل اغراق یا سیاه نمایی شود.

وی فرهنگ نقد و نقادی را نوپا توصیف کرد و ضمن استقبال از نقد منصفانه گفت: نقد منصفانه با تاکید بر نگاه مثبت باعث بالندگی و رشد جامعه می شود.

سپس مجتبی طلاوری نماینده سایت خبری خوز پرس ضمن تشکر از مدیریت بهداشت و درمان بابت گرامیداشت روز خبرنگار گفت: این اقدام مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت نشانه حسن نظر آنها به مقوله اطلاع رسانی و شفافیت می باشد.

وی استفاده از نظرات و تفکرات دیگران را لازم دانست و اظهار داشت: همه ما نیاز به نقد داریم و حتی خبرنگاران نیز باید در این زمینه پیش قدم باشند و همیشه پرسشگر نباشند بلکه گاهی باید به سوالات و ابهامات پاسخ دهند.

در ادامه هر کدام از حاضرین ضمن تبریک روز خبرنگار ، نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این روز بیان کردند.

مجتبی طلاوری از کارکنان بهداشت و درمان منطقه آغاجاری می باشد که در خارج از وقت کاری به فعالیت رسانه ای می پردازد.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۲۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید