سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۹

اخبار

نشست مشترک مدیریت بهداشت و درمان با مدیر جدید منابع انسانی شرکت نفت

مهندس بهبهانیان مدیر منابع انسانی شرکت نفت آغاجاری: خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سطح کشور کم نظیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مدیر جدید منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور در  بهداشت و درمان ، نشست مشترکی با مدیریت این مرکز برگزار کرد.

در این جلسه ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن گرامیداشت عید سعید قربان و تبریک انتصاب مهندس بهبهانیان به سابقه نفتی وی اشاره کرد و گفت: بسیار خوشحالیم که فردی به عنوان مدیر منابع انسانی شرکت نفت منطقه انتخاب شد که از بدنه صنعت نفت منطقه می باشد و اصالت خانوادگی اش برای کارکنان منطقه شناخته شده است.

دکتر ناصر مظفری گزارشی از روند ارائه خدمات سلامت ارائه کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما بر اینست تا بهترین خدمات با بهترین کیفیت به کارکنان صنعت نفت ارائه شود چون اعتقاد داریم که بزرگترین سرمایه وزارت نفت نیروی انسانی آن است.

وی مصوبات و تعاملاتی که در زمان مدیر قبلی منابع انسانی شرکت نفت منعقد شده بود را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: همین جا لازم می دانم از زحمات دکتر سید ادریس مشعلی مدیر سابق منابع انسانی شرکت نفت منطقه تشکر کنم و امیدواریم که ادامه ، کارها با قوت بیشتری  صورت گیرد و با تعویض مدیران ، توافقات و تصمیمات مفید قبلی مسکوت نگردد.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک انتصاب بهمن بهبهانیان ، مدیریت منابع انسانی را سکاندار نیروی انسانی ذکر کرد و گفت: وظیفه مدیر منابع انسانی بسیار حساس و دشوار است چون مهم ترین و هوشمند ترین جزء سازمان یعنی نیروی انسانی را مدیریت می کند.

عبدالرضا شریفات ارتباط با شرکت های نفتی و گازی را یک اصل مهم در بهداشت و درمان بیان کرد و اظهار داشت: در سایه همکاری و همدلی بین سازمانی ، کارها به خوبی پیش می رود و بزرگ ترین سود این همکاری به بیمار می رسد چون هم درمانش تسهیل می شود و هم رضایتش جلب می گردد.

وی از مدیر  منابع انسانی شرکت نفت خواست زمینه همکاری برای پشتیبانی آب ، برق و گاز بیمارستان را فراهم کند تا تمرکز مسئولین بهداشت و درمان بر درمان بیمار متمرکز شود و دغدغه پرداخت هزینه این انشعابات را نداشته باشند.

در ادامه مدیر جدید منابع انسانی ضمن تشکر از ابراز محبت مدیریت بهداشت و درمان ، مسئولیت خود را بسیار سنگین دانست و گفت: مهم ترین استراتژی من در برنامه کاری ام ، تعامل با ادارات و سازمان ها برای خدمت بهتر به خانواده شریف صنعت نفت است و یکی از این سازمان ها که تعامل با آن برایم اولویت دارد بهداشت و درمان صنعت نفت است.

بهمن بهبهانیان به سابقه نفتی بودن خود اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به سابقه کاری که دارم با عملکرد و فعالیت های بهداشت و درمان بیگانه نیستم و به جرات می گویم که خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سطح کشور کم نظیر و شاید هم بی نظیر است.

وی ضمن ابراز آمادگی برای همکاری بیشتر با بهداشت و درمان افزود: کلیه توافقات قبلی پیگیری و پیشنهادات کنونی نیز با نگاه مثبت دنبال می شود و هر اقدامی که منجر به ارتقا کیفیت خدمات بهداشت و درمان شود با دیده منت می پذیریم.

مهندس بهبهانیان به حوادث نفتی و حضور پر رنگ بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: ما در این مدت به عینه دیدیم که نقش بهداشت و درمان در مدیریت بحران یک نقش تاثیرگذار و کم نظیر است و هر موقع بحران یا حادثه غیر مترقبه ای در کارخانه ها و ایستگاه های عملیاتی پیش آمد تیم پزشکی بهداشت و درمان با آمبولانس و تجهیزات کامل در صف اول حضور داشته و ضمن مداوای مصدومین ، اطمینان خاطری برای کارکنان ایجاد کرده است.

مدیر منابع انسانی سلامتی کارکنان صنعت نفت را مورد تاکید قرار داد و بیان نمود: مسئول بهبود محیط کار را موظف کردم که در هنگام حادثه و بر حسب تعداد مصدومین حتما یک یا چند نفر از کارکنان بهبود محیط کار تا پایان درمان در کنار مصدومین باشند تا هم زمینه آرامش آنها میسر شود و هم تسهیلات لازم برای بیمار و همراهانش سریعا فراهم گردد

بهبهانیان در پایان بر ادامه جلسات مشترک ، ارائه تسهیلات ورزشی به کارکنان بهداشت و درمان و تهیه تجهیزات پزشکی مناطق عملیاتی طبق درخواست مدیریت بهداشت و درمان تاکید کرد.

خبر

خبر

خبر

 

 

 

 

 

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۰۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۸۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید