سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۲۱

اخبار

گام های اساسی برای ارتقا کیفیت سیستم برق بیمارستان نفت

کارشناسان ارشد صنعت برق با هماهنگی مدیر مهندسی و ساختمان سازمان از تاسیسات برق بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری بازدید کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری پیرو درخواست مدیریت این مرکز و با هماهنگی و حمایت مهندس بهنام سمیع مدیر مهندسی و ساختمان سازمان ، تیم کارشناسی صنعت برق به سرپرستی مهندس محمدطاهر صالحه از تاسیسات برق این مرکز بازدید و تجهیزات ، امکانات و ژنراتورهای اضطراری را مورد ارزیابی قرار دادند.

تیم مذکور ابتدا با حضور در دفتر رئیس بیمارستان شهید ایرانپور ، جلسه ای با رئیس بهداشت و درمان و معاونین وی برگزار کردند تا ضمن  تبادل نظر به صورت دقیق درخواست مدیریت این مرکز را برای ارتقا کیفیت در سیستم برق مورد بررسی قرار دهند.

در این جلسه ابتدا دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور نفت ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه ، گزارشی از وضعیت برق بیمارستان ارائه داد.

سپس دکتر ناصر مظفری ضمن تبریک عید غدیر و تشکر از مهندس صالحه و همراهان گفت: برق یک امر حیاتی در بیمارستان ها و مراکز درمانی است و هر چه کیفیت سیستم برقی بالاتر باشد در روند درمان بیماران خلل ایجاد نمی شود و سیر خدمات با اطمینان و ایمنی بیشتری به پیش می رود.

وی از مدیر مهندسی و ساختمان سازمان و همکارانش تشکرد کرد و اظهار داشت: حقیقتا همکاری و حمایت مهندس سمیع قابل تقدیر است و اگر تلاش و حمایت وی نبود این مجموعه شیک و ایمن به این زودی در منطقه راه اندازی نمی شد.

در ادامه کارشناسان برق به صورت میدانی از تاسیسات برق بیمارستان بازدید به عمل آورده و ضمن تطبیق نقشه ها با تاسیسات ایجاد شده ، راه های بالا بردن کیفیت برق را مورد توجه قرار دادند.

مهندس صالحه در پایان این بازدید ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: صنعت نفت در زمینه ارتقا کیفیت و ایمنی همیشه پیشقراول و پیشرو بوده است.

سرپرست تیم کارشناسی ارزیابی خود را از بازدید به عمل آمده مثبت اعلام کرد و اظهار داشت: به زودی نتایج این بازدید را به صورت مکتوب به مدیریت مهندسی و ساختمان سازمان بهداشت و درمان اعلام خواهیم کرد.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۹۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید