سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۹

اخبار

تجلیل از فرشتگان نجات در روز اورژانس

دکتر ناصر مظفری: یکی از حیاتی ترین واحدهای هر بیمارستانی مرکز اورژانس می باشد که در بیشتر مواقع نیز اولین کسانی که بر بالین مصدومین حاضر می شوند و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرند ، که نشان از اهمیت والای خدمت و جایگاه ارزشمند آنان است همکاران واحد اورژانس می باشد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 26 شهریور روز اورژانس  از کارکنان این بخش تجلیل به عمل آمد.
 در این مراسم که درواحد اورژانس برگزار شد ، رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک این روز به کارکنان واحد اورژانس به اهمیت و حیاتی بودن  واحد اورژانس در رویدادهای ناگوار، نحوه برخورد با بیماران و همراهان با صبر و شکیبایی و به روز بودن همکاران از لحاظ  علمی درزمینه ارائه خدمات اولیه که نقش حیاتی در بهبود و سلامت وضعیت سانحه دیدگان دارد اشاره نمودند.
سپس عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی نیز با تبریک 26 شهریور ماه به عنوان روزاورژانس  به همکاران واحد اورژانس برارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعین که باعث احساس مسئولیت در مقابل بیمار می شودتاکید نمود. سپس با بیان اینکه در اعتباربخشی نیز بیشترین تاکید بر بخش اورژانس بود ه است ، بهداشت و درمان آغاجاری نیز با کسب بهترین رتبه توانسته ثابت کند که واحد اورژانس به عنوان قلب بیمارستان در هر زمانی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به بیماران را دارد.
در ادامه نیز  دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان به اهمیت  امداد رسانی سریع در روند درمان بیماران حادثه دیده اشاره نمودو گفت : که  با آموزشهای مداوم می توان تیمی قوی در جهت ارائه خدمات بهتر به بیماران با توجه به استانداردهای اعتباربخشی تشکیل داد .
در پایان نیز سایر همکاران با بیان مطالبی از زحمات واحد اورژانس تشکر و قدر دانی نمودند.

 

اورژانس

اورژانس

اورژانس
اورژانس
اورژانس
اورژانس
اورژانس

روز اورژانس

 

اورژانس

۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۲۶
روابط |
تعداد بازدید : ۷۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید