سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۳

اخبار

گرامیداشت روز جهانی پرتو نگاری در بیمارستان شهید ایرانپور

دکتر ناصر مظفری: کشف اشعه ایکس و گسترش رشته رادیولوژی باعث تشخیص به موقع بیماری و در نتیجه افزایش کیفیت درمان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 8 نوامبر روز جهانی رادیولوژی دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان به همراه عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و جمعی دیگر از مسئولین این مرکز با حضور در بخش رادیولوژی از کارکنان این بخش تقدیر به عمل آوردند.

رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک روز رادیولوژی و قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان این بخش به تاریخچه بوجود آمدن این رشته اشاره کرد و گفت: کشف اشعه ایکس و گسترش رشته رادیولوژی باعث تشخیص به موقع بیماری و در نتیجه افزایش  کیفیت درمان شد.

وی رشته رادیولوژی را یکی از رشته های حساس و بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت:دستگاه های تشخیصی این رشته بسیار دقیق و در عین حال گران قیمت هستند اما با وجود دقت این دستگاه ها هنوز نقش نیروی انسانی این رشته در تشخیص بیماریها مهم تر و کارساز تر است و ما باید به نیروی انسانی بخصوص نیروهایی که مستقیما با اشعه کار می کنند توجه بیشتری کنیم.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک روز رادیولوژی و تقدیر از زحمات کارکنان آن به حضور متخصص رادیولوژی در بیمارستان اشاره کرد و گفت:یکی از دغدغه های اصلی ما استقرار متخصص این رشته در منطقه بوده که با حضور دکتر شایسته این این دغدغه تا حدودی به آرامش تبدیل شد.

عبدالرضا شریفات پیشنهادات و درخواست های کارکنان این واحد را قابل پیگیری دانست و نسبت به حل مشکلات آنان قول مساعد داد.

ذر ادامه دکتر احمدی رئیس بیمارستان ، دکتر فاطمی معاون دارو و درمان و کارکنان رادیولوژی به صورت جداگانه به بیان اهمیت رشته رادیولوژی و نقش آن در کیفیت سلامت اشاره کردند.

خبر
خبر

خبر
خبر
خبر

 

۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۷۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید