سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۱۵

اخبار

تکریم پیشکسوتان خدمت به مناسبت روز بازنشستگان در منطقه آغاجاری

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی:تکریم بازنشستگان پاسداشت خدمت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 20 مهر روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان ، مراسم گرامیداشتی با حضور تعدادی از بازنشستگان این منطقه در دفتر رئیس خدمات پشتیبانی برگزار شد.

ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، احترام به بازنشستگان را احترام به همه کارکنان توصیف کرد و گفت: تکریم بازنشستگان پاسداشت خدمت است و بایستی به نحوی عمل کنیم که بازنشستگان احساس کنند قدر زحمات آنها را می دانیم.

عبدالرضا شریفات بازنشستگان را گنج بی بدیل سازمان دانست و اظهار داشت: یکی از ویژگی های بسیار خوب صنعت نفت ، توجه به بازنشستگان است و این توجه نیز دو طرفه است چون بازنشستگان این صنعت همیشه به محل کار خود علاقه قلبی دارند و آماده همکاری و انتقال تجربیات خود به نسل بعدی هستند.

وی انتقال تجربه را یک اصل اساسی در علم مدیریت ذکر کرد و افزود: نه تنها همکاران بلکه کانون گرم خانواده نیز از تجربیات گرانبهای بازنشستگان استفاده می کنند و تجربه نیز نشان داده است که در خانواده هایی که انسان های سالخورده و جا افتاده حضور دارند صفا و صمیمیت بیشتری حس می شود.

در ادامه هر کدام از بازنشستگان به ذکر خاطراتی از دوران خدمت خود پرداختند.

در پایان با تقدیم لوح تقدیر از بازنشستگان تجلیل به عمل آمد.

خبر
خبر
خبر

خبر

خبر

خبر

 

 

۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۲۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید