سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۶

اخبار

گرامیداشت روز حمل و نقل در بهداشت و درمان آغاجاری

دکتر ناصر مظفری:آرامش خاطر در رانندگی خیلی مهم است زیرا شغل رانندگی بسیار حساس است و نقش محوری در سلامت سرنشینان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل از رانندگان این مرکز تجلیل شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک روز حمل و نقل از زحمات شبانه روزی کارکنان و رانندگان واحد ترابری تشکر کرد و گفت: آرامش خاطر در رانندگی خیلی مهم است زیرا شغل رانندگی بسیار حساس است و نقش محوری در سلامت سرنشینان دارد.

دکتر ناصر مظفری ضمن بیان اهمیت واحد ترابری اظهار داشت: از زمان های گذشته در بهداشت و درمان مرسوم بوده که این واحد را به نام ناظم داخلی می شناسند و اهمیت آن فقط در جابجایی مسافرین نیست بلکه به نوعی مدیریت داخلی بخصوص در خارج از وقت اداری را به عهده دارد.

وی از عملکرد این واحد ابراز رضایت کرد و تاکید نمود:هدف ما از این جلسات فقط تبریک به تنهایی نیست بلکه می خواهیم ضمن ارج نهادن به این شغل حساس ، رانندگان و کارکنان ترابری به راحتی مسائل و مشکلات کاری خود را بیان کنند.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن گرامیداشت روز حمل و نقل و تقدیر از زحمات کارکنان و رانندگان این واحد گفت: واحد ترابری یکی از واحدهای پرکار ، پرتلاش و زحمتکش سیستم است و در تمام خدمات شبانه روزی کادر درمان با آنها شریک و همقدم هستند.

عبدالرضا شریفات پیگیری مشکلات رانندگان را وظیفه خود توصیف کرد و اظهار داشت: در تمام این سال ها تلاش کردیم تا جایی که قانون به ما اجازه می دهد هر کاری از دست مان بر می آید برای همکاران و بخصوص رانندگان زحمتکش انجام دهیم و موردی سراغ ندارم که همکاری مشکلی را مطرح کرده باشد و بی جواب بگذاریم بلکه با تمام وجود پیگیری کردیم چون اعتقاد داریم بایستی زمینه آسایش و آرامش همکاران را فراهم آوریم تا بهتر بتوانند به مردم و بیماران خدمت کنند.

در ادامه کارکنان و رانندگان واحد ترابری به ذکر مسائل کاری  و خاطراتی از دوران خدمت خود بیان پرداختند.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

خبر
خبر

 

 

 

 

 

۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید