سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۴

اخبار

دیدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر

همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ، دکتر جهانبخش امینی رئیس امور ایثارگران ، سیده فاطمه اولیایی رئیس روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع ، دکتر محمد ابراهیم محبی مشاور برنامه ریزی در سازمان ، مریم ستوده مسئول روابط کار و مددکاری اجتماعی و غلام زمانی کارشناس ارشد امور بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با خانواده معظم شهید نیکتاش از نزدیک دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر جهانبخش امینی رییس امور ایثارگران سازمان ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا ، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود : دهه مبارک فجر بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب می باشد.
وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است، و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است.

 رییس امور ایثارگران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد : خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.
دکتر محمد ابراهیم محبی مشاور برنامه ریزی در سازمان این دیدارها را در طول سال پر اهمیت عنوان کرد و گفت :  امیدواریم این اقدام حرکت مثبتی در راستای شناسایی مشکلات احتمالی این عزیزان و برطرف کردن آنها باشد .

 
 
دیدار با خانواده شهدا  4
دیدار با خانواده شهدا  2
دیدار با خانواده شهدا  1

دیدار با خانواده شهدا  6

دیدار با خانواده شهدا  5

۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۱۶
تعداد بازدید : ۴,۶۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید