سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۲۱
 

اخبار

نشست مشترک با مدیران منابع انسانی پالایشگاه بیدبلند و منطقه یک عملیات انتقال گاز در آغاجاری

هدف از برگزاری این جلسه بروز رسانی جمعیت تحت پوشش و بررسی آخرین تغییرات در ارائه خدمات سلامت به جمعیت هدف بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نشست مشترک مدیران بهداشت و درمان آغاجاری با مدیران منابع انسانی شرکت های پالایشگاه گاز بیدبلند و منطقه یک عملیات انتقال گاز در سالن جلسات بیمارستان شهید ایرانپور برگزار شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن خوشامدگویی ، چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی را تبریک گفت و با اشاره به تقارن این ایام با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: انقلاب مردم ایران در سال 57 انقلابی فاطمی بود و از روح مطهر اهل بیت ع تاسی گرفته بود.

دکتر ناصر مظفری خدمت به مردم را در سایه انقلاب اسلامی افتخار دانست و اظهار داشت: مهم ترین وظیفه ما در وضعیت کنونی امیدوار نگه داشتن مردم و ایجاد رضایت مندی بیشتر است.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از حضور مدیران منابع انسانی شرکت ها و سایر همراهان تشکر کرد و گفت: تعامل و ارتباطات بسیار خوبی بین ما و شرکت های نفت و گاز منطقه وجود دارد و می توان گفت که یکی از دلایل اصلی این تعامل سازنده ، ارتباطات احسن بین ما و مدیران منابع انسانی است.

عبدالرضا شریفات بروز رسانی جمعیت تحت پوشش را یک ضرورت فوری ذکر کرد و اظهار داشت : هر کدام از ما در قبال بیت المال مسئولیت داریم و بایستی برای جلوگیری از حیف و میل بیت المال ، کسانی که شرایط استفاده از امکانات صنعت نفت را ندارند اصلاح کنیم.

وی یکسان سازی آمارهای واقعی را خواستار شد و تاکید کرد: بایستی طوری برنامه ریزی کنیم که آمار واقعی در دسترس مدیران باشد تا بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند.

در ادامه کمایی مدیر منابع انسانی منطقه یک عملیات انتقال گاز و احمدی مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز بیدبلند هر کدام جداگانه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان تصمیمات لازم صورتجلسه و جهت اجرا به واحدهای مربوطه ارسال گردید.

ه

فغا
ات

۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۹:۱۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید