سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۳۹
 

اخبار

پیام مدیرعامل سازمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، با صدور پیامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،در پیام دکتر حبیب اله سمیع آمده است :نهال پرثمر انقلاب اسلامی ایران که در بهمن ماه سال 1357 با رهبری خردمندانه و شجاعانه حضرت امام خمینی (ره)، و با روحیه انقلابی و آزادی خواهانه ملت ایران غرس شد  و بر پایه ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید و جانباز و آزاده انقلابی و دوران شکوهمند دفاع مقدس در این سرزمین پای گرفت.

انقلاب اسلامی، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت ایران و نقطه عطفی سترگ در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی است. اکنون در چهلمین سالگرد به ثمر نشستن انقلابی هستیم که نشان از ایستادگی، تلاش و پشتکار بی وقفه و شبانه روزی فرزندان غیور وطن در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و بین المللی، است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به تمامی ملت غیور ایران ، علی الخصوص همکاران خدوم در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی، بهروزی و توفیقات روزافزون عزت مدارانه را برای همه ارکان نظام در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

پیام تبریک
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۹۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید