سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۰۳

اخبار

افتتاح درمانگاه عملیاتی شهدای تأسیسات مجتمع رگ سفید1 در آغاجاری

دکتر ناصر مظفری:خوشحالیم که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خدمتی جدید به کارکنان شریف صنعت نفت هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر درمانگاه عملیاتی شهدای تاسیسات مجتمع رگ سفید یک با حضور مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان ، دکتر عیسی طاهری رئیس مرکز سلامت کار و تعدادی از مدیران و مسئولان صنعت نفت منطقه افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم ابتدا مدیرعامل شرکت نفت منطقه آغاجاری طی سخنانی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از راه اندازی درمانگاه در این مجتمع ابراز خوشحالی کرد و گفت: سلامت کارکنان خصوصاً همکاران عملیاتی شاغل در تأسیسات از اولویت های مهم شرکت نفت می باشد و این افتتاح گام مهمی در ارائه خدمات درمانی مناسب به کارکنان عملیاتی در مجتمع رگ سفید ١ خواهد بود.

مهندس ابراهیم پیرامون به شرایط فیزیکی خاص مناطق عملیاتی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط دشوار کاری در تاسیسات هم به لحاظ ماهیت عملیاتی و صنعتی بودن و هم به لحاظ بعد مسافت و لزوم توجه و اهمیت بیش از پیش به سلامت کارکنان واحد های عملیاتی ، فراهم نمودن محلی جهت درمانگاه از سال قبل در دستور کار قرار گرفت و در آستانه گرامیداشت چهلمین بهار انقلاب اسلامی این ساختمان به عنوان درمانگاه به بهره برداری رسید.

سپس رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ایام الله دهه مبارک فجر  از پیگیرهای مستمر مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری و سایر مدیران و مسئولان این شرکت تقدیر و تشکر کرد و گفت: احداث درمانگاه در این مجتمع مهم و غنی ضروری بود و بحمدالله با تعامل بسیار خوب بین ما و مدیران صنعت نفت آماده بهره برداری شد و خدای متعال را بابت این توفیق شکرگزارم.

دکتر ناصر مظفری فضای درمانگاه را از نظر تنوع محل و ابعاد ایجاد شده برای پذیرش همکاران مطلوب توصیف کرد و تاکید نمود: در تمامی زمینه های کاری اولویت را به مناطق عملیاتی دادیم تا انگیزه همکاران عملیاتی افزایش یابد.

وی حضور تیم کامل پزشکی را در ابتدای کار یک فرصت خوب ذکر کرد و اظهار داشت: خوشحالیم که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خدمتی جدید به کارکنان شریف صنعت نفت هستیم و امیدواریم بتوانیم در بقیه مجتمع های پرجمعیت و حساس نیز مشابه این درمانگاه را افتتاح کنیم.

مجتمع رگ سفید 1 در  50 کیلومتری شهرستان امیدیه  حدفاصل استان های خوزستان و بوشهر می باشد و یکی از میدان های بزرگ نفت و گاز منطقه می باشد که در حال حاضر فقط نفت آن استخراج می شود و میدان گازی آن به عنوان یک ذخیره بزرگ در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

ش

ث

ق

عه

غع
صضث4ث
غ
غع

ف

۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید