سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۱۷

اخبار

برگزاری کنفرانس آموزشی گزارش نویسی در پرستاری

هدف از برگزاری کلاس آموزشی گزارش نویسی در پرستاری آشنایی با نحوه نوشتن پرونده که انعکاس دهنده مراقبت های ارائه شده به بیمار و نشان دهنده نتایج مراقبت و درمان ، در بین اعضای تیم بهداشتی و درمانی می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری کلاس آموزشی گزارش نویسی در پرستاری به منظور افزایش سطح ارتقاء کیفیت ،مراقبت و درمان بیمار  در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار شد.
مدیر پرستاری بیمارستان شهید ایرانپور به عنوان مدرس این دوره ضمن تشریح اهمیت گزارش نویسی دقیق گفت: گزارش پرستاری ارتباطی نوشتاری و دائمی است که اطلاعاتی را در رابطه با وضعیت مراقبت و سلامتی بیمار به شکل مستند به ما منتقل می کند و هدف نحوه نوشتن پرونده که انعکاس دهنده مراقبت های ارائه شده به بیمار و نشان دهنده نتایج مراقبت و درمان ، تسهیل کننده برنامه ریزی مداوم و مراقبت بیمار، کمک به تبادل اطلاعات در مورد وضعیت بیمار ، درمان ها، مراقبت در بین اعضای تیم بهداشتی و درمانی است.
سیده ایمان سویطی خاطر نشان کرد: گزارش در حکم یک سند قانونی است و ثبت مراقبت پرستاری یک اصل قانونی در تمام سیستم های درمانی است و موقعی که بحث قانونی ثبت مطرح می شود هدف تاکید در باره حفظ جان بیمار – حفظ امنیت حقوقی پرستار و به عبارت کلی تر حفظ امنیت جانی جامعه است.
وی  در ادامه به اهمیت نقش گزارش نویسی در استانداردهای اعتباربخشی اشاره کرد و تاکید نمود:  ثبت پرونده ها در امتیاز دهی اعتبار بخشی بیمارستان بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

در پایان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

 

 

ص
س

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۲۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید