سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۵۰

اخبار

گرامیداشت روز شنوایی در بهداشت و درمان آغاجاری

شنوایی یکی از 5 حس اصلی می باشد که سلامت آن برای زندگی یک ضرورت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 13 اسفند روز شنوایی از کارشناس شنوایی سنجی این مرکز تجلیل به عمل آمد.

در این برنامه فرهنگی از شاهرخ صفوی تنها کارشناس شنوایی سنجی این منطقه تقدیر و خدمات وی پاس داشته شد.

رئیس مرکز سلامت کار  ضمن تبریک روز شنوایی ، تقدیر از کارکنان را باعث ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف ذکر کرد و گفت: گرامیداشت روزها در حقیقت گرامیداشت تلاش ها و زحمات همکاران در خدمت به مراجعین است.

دکتر عیسی طاهری به اهمیت سلامت گوش اشاره کرد و اظهار داشت:یکی از واحدهای خوب مرکز سلامت کار  شنوایی سنجی می باشد که با کنترل میزان شنوایی کارکنان صنعت نفت نقش مهمی در تضمین کیفیت سلامت آنان دارد.

وی آلودگی صوتی را جزو جدایی ناپذیر صنعت ذکر کرد و یادآور شد: راه حل این آلودگی استفاده از وسایل حفاظت فردی می باشد و بایستی بر استفاده از این وسایل تاکید بیشتری شود تا آسیب های شغلی به حداقل برسد.

در ادامه شاهرخ صفوی کارشناس شنوایی سنجی از توجه همکاران به روز شنوایی و شغل وی تشکر کرد و این برنامه را یک برنامه خاطره انگیز و بسیار جالب برای خود توصیف نمود.

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن گرامیداشت روز شنوایی و تبریک به کارشناسان محترم شنوایی سنجی ، از کارکنان مرکز سلامت کار که به صورت خودجوش اقدام به تهیه گل و شیرینی جهت تجلیل از همکار خود کردند صمیمانه تشکر می کند.

خبر
خبر
خبر
خبر

خبر

 

 

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۵۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید