سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۳

اخبار

بازدید نوروزی رئیس و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

دکتر ناصر مظفری: سال97 را با موفقیت در برنامه ها به پایان بردیم و در سال جدید با تلاش و جدیت بیشتری به خدمات سلامت در منطقه ادامه می دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس این مرکز به همراه سایر  مدیران و مسئولان از بخش ها و واحدهای بیمارستان شهید ایرانپور نفت و همچنین درمانگاه های خانواده در امیدیه و میانکوه و مرکز سلامت کار  بازدید و ضمن دیدار با کارکنان و عیادت بیماران ، عید باستانی نوروز و سال نو را به آنها تبریک گفتند.

بررسی وضعیت درمان بیماران بستری و گفتگو با آنان در راستای شنیدن نظرات آنها و حل مشکلات احتمالی ، گفتگو با کارکنان و اخذ پیشنهادت آنها برای برنامه ریزی در سال جدید و تشکر از آنان به خاطر تلاش ها و زحمات آنان در سال گذشته از اهم برنامه دیدار نوروزی بود.

دکتر ناصر مظفری در این بازدید ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات همه کارکنان گفت: سال97 را با موفقیت در برنامه های تعیین شده به پایان بردیم و در سال جدید با تلاش و جدیت بیشتری به خدمات سلامت در منطقه ادامه می دهیم.

همچنین عبدالرضا شریفات  رئیس خدمات پشتیبانی که در این بازدید دکتر ناصر مظفری را همراهی می کرد ضمن یادداشت پیشنهادات و مشکلات کارکنان ، نسبت به پیگیری و قول اجابت درخواست های آنان طبق مقررات سازمانی تاکید کرد.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

خبر

 


۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۲۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید