سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۱
 

اخبار

دیدار نوروزی با فرماندار شهرستان امیدیه

مهندس رفیعی فرماندار امیدیه:حقیقتا یکی از اداراتی که از نحوه عملکرد و خدمت رسانی اش رضایت کامل داریم بهداشت و درمان صنعت نفت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت آغاز سال نو و شروع فعالیت اداری جدید ، رئیس این مرکز با حضور در فرمانداری شهرستان امیدیه با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی ، مهندس محمدرضا شریفات شهردار امیدیه ، محمد چنگلوایی مشاور فرماندار و رضا نوروزی رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان و سعید شریفات رئیس روابط عمومی فرمانداری حضور داشتند فرماندار امیدیه طی سخنانی ضمن تبریک سال نو از تلاش ها و زحمات کارکنان بهداشت و درمان در طول سال گذشته تشکر کرد و گفت: حقیقتا یکی از اداراتی که از نحوه عملکرد و خدمت رسانی اش رضایت کامل داریم بهداشت و درمان صنعت نفت است و امیدواریم که سال جدید نیز این روند رو به بهبود ادامه یابد.

مهندس سید رفیعی بارش های اخیر را رحمت الهی نامید و اظهار داشت: به یاد بیاوریم که در چند سال گذشته چقدر از کم آبی و بی آبی در رنج و مشقت بودیم و حالا که این رحمت الهی به سوی ما سرازیر شد باید شکر آن را به جای آوریم و با مدیریت صحیح نگذاریم این نعمت الهی در کام مردم تلخ شود.

وی مشکلات ناشی از سیل را به نحوه مدیریت ها ربط داد و تاکید کرد: اگر مسائل را درست مدیریت  کنیم باران به سیل تبدیل نمی شود و نباید ضعف مدیریت مان را به طبیعت ربط دهیم و طبیعت را مقصر قلمداد کنیم.

سپس رئیس بهداشت و درمان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و توفیق برای فرماندار و سایر مدیران شهرستان گفت: امسال به علت بارش های اخیر حجم فعالیت فرماندار و سایر مسئولان شهرستان بیشتر بوده و می توان گفت که اصلا استراحتی نداشتند و قطعا این اقدامات که برای خدمت به مردم است موجب رضایت خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

دکتر ناصر مظفری شرحی از عملکرد و اقدامات یکسال گذشته ارائه داد و اظهار داشت: در تمامی اقدامات انجام شده جلب رضایت بیماران و مراجعین محترم در اولویت بوده است.

وی آماری از خدمات ارائه شده به کاروان راهیان نور و مسافرین نوروزی ارائه داد و بیان داشت: با وجود آمادگی که داشتیم ولی تصادفات جاده ای تا این تاریخ در حوزه کاری ما بالا نبوده و امیدواریم که این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه یابد.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک سال نو گزارشی از روند فعالیت پروژه فاز 2 بیمارستان ارائه داد و گفت: با وجودمشکلات مالی که در کل کشور وجود دارد اما مدیران و مسئولان سازمان بهداشت و درمان در حال تلاش برای ادامه فعالیت این پروژه هستند و امیدواریم که این تلاش ها نتیجه دهد.

عبدالرضاشریفات از آمادگی بهداشت و درمان برای هر نوع همکاری در مواقع بروز بحران خبر داد و تاکید کرد: با توجه به عملیاتی بودن منطقه تمامی تمهیدات لازم برای مقابله با بحران از جمله امداد رسانی به سیل زدگان احتمالی اندیشیده شده است و از این لحاظ در آمادگی کامل هستیم.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

 

 

۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۵۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید