سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۴۷
 

اخبار

تقدیر از تیم اعزامی به مناطق سیل زده

دکتر ناصر مظفری: اردوگاه ها و اماکن عمومی مستعد شیوع بیماری های واگیردار و عفونی هستند و بهترین کار برای اینگونه اماکن اقدامات پیشگیرانه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از تیم بهداشتی اعزامی به مناطق سیل زده دفتر رئیس بهداشت و درمان تقدیر به عمل آمد.
ابتدا رئیس روابط عمومی گزارشی از فعالیت گروه اعزامی ارائه داد و نیازهای بهداشتی سیل زدگان را گوشزد نمود.
سپس رئیس بهداشت و درمان ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات تیم اعزامی به شرایط خاص سیا زدگان اشاره کرد و گفت: هموطنان سیل زده بعد از وقوع سیل با مسایل و مشکلات فراوان بهداشتی روبرو هستند که خود باعث انتقال بیماری ها و عفونها می شوند

دکتر ناصر مظفری اردوگاه ها و اماکن عمومی را مستعد شیوع بیماری های واگیر دانست و اظهار داشت:بهترین راه برای اینگونه اماکن اقدامات پیشگیرانه است.

وی مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت را یادآور شد و تاکید نمود: این بهداشت و درمان به عنوان مجموعه ای از بدنه وزارت نفت  آماده همکاری و ادامه خدمات سلامت به مناطق سیل زده می باشد.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی اهمیت کارهای مددکاری را یادآور شد و گفت: مردم سیل زده به دلیل خسارات و مشکلات مالی شرایط مناسب روحی و روانی ندارند و ما باید به یاری آن ها بشتابیم و هر آنچه که از دست بهداشت ودرمان بر می آید دریغ نخواهیم کرد.

عبدالرضا شریفات تلاش امدادگران را ستود و تاکید نمود:این سیل تجربیات خوبی داشت و بایستی از این تجربه اخیر درس آموزی نمود تا خسارات به حداقل برسد.

4

14
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۲۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید