سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۶:۳۴

اخبار

اعزام تیم مشاور و روانشناس به مناطق سیل زده

هدف از اعزام مشاوران و روانشناسان به مناطق سیل‌زده تقویت روحیه شادابی، امید، تاب‌آوری، همدلی و ایجاد آرامش است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تیم اعزامی کارشناسان مشاروه و روانشناسی با حضور در مناطق سیل زده خوزستان به ارائه خدمات مشاوره به مردم سیل زده پرداختند.
سیده ایمان سویطی به عنوان سرپرست تیم اعزامی ضمن تشریح وضعیت روحی -روانی سیل زدگان گفت:  با توجه به صدمات روحی وارد شده به آسیب دیدگان سیل در مناطق سیل زده خوزستان خدمات مشاوره و روانشناسی به مردم این مناطق ارائه می شود و هدف ما اینست که سیل زدگان را از نظر روحی تقویت و حمایت کنیم.
کارشناس ارشد روانشناسی ادامه داد: حفظ سلامت روحی این افراد در کنار سلامت جسمی آنان از رسالت های این تیم است و تیم کارشناسان مشاور و روانشناس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با ارائه خدمات مشاوره ای به این عزیزان باعث تقویت روحیه شادابی، امید، تاب‌آوری، همدلی و ایجاد آرامش شده است.

وی وضعیت روحی جوانان را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: درک مردم در این شرایط کمک زیادی به حل مشکلات می کند و هر چه مشارکت آنها بیشتر باشد روحیه ها بهتر می شود.

در پایان نیز با اهدای بسته‌های فرهنگی تهیه شده به هموطنان سیل‌زده به ویژه کودکان و نوجوانان سعی گردید تا آلام و رنج آن‌ها را تا حدودی کاهش دهند.

 

f

 
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید