سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۲۳
 

اخبار

گرامیداشت روز آزمایشگاه در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

به مناسبت30فروردین روز آزمایشگاه در مراسمی از زحمات کارشناسان این مجموعه تقدیر شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 30 فروردین ماه همزمان با زادروز حکیم جرجانی و گرامیداشت روز آزمایشگاه دکتر ناصر مظفری رئیس  بهداشت و درمان ، عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی و جمعی از مسئولین ، در واحد آزمایشگاه حضور یافتند.
دکترمظفری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در این دیدار ضمن تبریک روزآزمایشگاه و فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) به همکاران زحمتکش آزمایشگاهی گفت: روزآزمایشگاه، فرصت مغتنمی است تا از  تلاش و کوشش سفیدپوشان این عرصه و راهگشایان تشخیص و درمان بیماران تقدیر و تشکر به عمل آید.
وی خاطر نشان کرد نتایج آزمایش دقیق می تواند در تشخیص  بیماری به پزشک کمک بسیار کرده و رضایتمندی را ایجاد نماید.  
سپس عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک روز آزمایشگاه و فرا رسیدن نیمه شعبان بیان نمود: آزمایشگاهیان ، دیده بان عرصه های سلامت هستید که با ایجاد امکان تشخیص درست و به موقع بیماری ها به پزشک کمک شایان کرده و شایسته قدردانی است. همچنین کسب نتایج درخشان کنترل کیفیت در استان را نیز از افتخارات نیروهای زحمتکش آزمایشگاه دانست که جای تقدیر و تشکر از همکاران این واحد را دارد .
فرزانه کلاهدار رئیس آزمایشگاه ضمن تشکر و قدردانی از همکاران آزمایشگاه گفت : با انجام دقیق و درست آزمایشات می توان کمک شایانی به درمان و تشخیص بیماری های گوناگونی  داد که همکاران آزمایشگاهی می توانند در کنار همکاران تیم درمان، خدمات هرچه بهتری از نظر کمی و کیفی را در بحث پیشگیری و درمان بیماران ارایه نمایند.
 

124
666

5
36
6666

 

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۴۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید