سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۴۳

اخبار

جلسه خودارزیابی ارتقا سلامت اداری در آغاجاری برگزار شد

در این جلسه سیستم اداری و میزان اجرای قوانین و مقررات بر اساس سنجه های ارجاعی از بازرسی سازمان به صورت خودارزیابی مورد مطابقت قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف آنها تعیین گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه خودارزیابی ارتقا سلامت اداری و مبارزه با مفاسد کاری برگزار شد.
رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن یادآوری برنامه های آموزشی گذشته در مورد ارتقا سلامت اداری که توسط بازرسی سازمان در سال های اخیر در مناطق برگزار شده بود گفت:هدف این آموزش ها و کارگاه ها آشنایی بیشتر و دقیق تر کارکنان با قوانین و مقررات جهت ایجاد مصونیت برای سیستم است.

دکتر ناصر مظفری بازبینی و مرور عملکرد مدیریت را در سال های اخیر خواستار شد و بر اصلاح نواقص و برجسته کردن نقاط قوت تاکید نمود

وی بکارگیری نیروهای کارآمد را ضامن موفقیت در کار توصیف کرد و اظهار داشت: کمبود نیرو بخصوص در مناطق محروم باعث سخت شدن انتخاب ها می شود و ما بایستی طوری برنامه ریزی کنیم که این کمبود خللی در برنامه های ارتقا سلامت اداری ایجاد نکند.

سپس رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت سلامت و شفافیت در کارها بر اجرای دقیق قوانین و مقررات تاکید کرد و گفت: هرچه قانون و مقررات جدی تر گرفته شود سواستفاده و تبعیض نیز کمتر می شود.

عبدالرضا شریفات  به شرح سنجه های ارسالی از بازرسی سازمان و اهمیت اجرای آنها پرداخت و بیان نمود: با مطابقت عملکرد خود با این سنجه ها ، میزان اجرای مقررات و سلامت سیستم ما مشخص می شود و ما می توانیم با روش خودارزیابی و خودآزمایی ، اشکالات را پیدا و برطرف نماییم.

مدیر منابع انسانی منطقه آغاجاری نظم و انضباط کاری را سرلوحه همه برنامه ها ذکر کرد و افزود: وقتی نظم برقرار باشد سیستم روان تر کار می کند و نارضایتی مردم نیز کاهش می یابد.

در این جلسه سیستم اداری و میزان اجرای قوانین و مقررات بر اساس سنجه های ارجاعی از بازرسی سازمان به صورت خودارزیابی مورد مطابقت قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف آنها تعیین گردید.

همچنین حرکت به سمت مکانیزه کردن کلیه سیستم ها و شفافیت در اجرای کار مورد تاکید قرار گرفت.

yu

خبر
خبر
خبر

 

 

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۲۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید