سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۹

اخبار

گرامیداشت فتح خرمشهر در بهداشت و درمان آغاجاری

حجت الاسلام و المسلمین ساجد پور : فتح خرمشهر طبق کلام حضرت امام (ره) و رهبری معظم انقلاب نشانه ای از عنایت خداوند به ملت ایران بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر و بیرون راندن دشمن بعثی از خاک مقدس ایران مراسم گرامیداشتی به همت پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی این مرکز برگزار شد.
امام جماعت بهد اشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک روز فتح خرمشهر ، به فرمایشات گهربار امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری استناد کرد و گفت : از محتوی کلام امام (ره) و رهبری در مورد فتح خرمشهر چنین بر می آید که این فتح و پیروزی غرور آفرین تنها با عنایت خداوند متعال میسر گردید.
حجت الاسلام و المسلمین ساجد پور حفظ ارزشهای دینی را ضامن بقای نظام و کشور توصیف کرد و اظهار داشت : روحیه مذهبی و اعتقادی و ولایتمداری باعث شهادت طلبی جوانان شد و همین روحیه شهادت طلبی باعث عقب راندن دشمن و باز پس گیری خرمشهر گردید. 
در ادامه یکی از فاتحان خرمشهر به ایراد سخن پرداخت و ضمن بیان گوشه هایی از عملیات غرور آفرین بیت المقدس گفت : گرمای خوزستان ،کمبود امکانات و نداشتن تجهیزات نظامی نقاط ضعفی بودند که عملیات را با مشکل مواجهه می کرد ولی روحیه خداباوری و شهادت طلبی جوانان تمامی این نقاط ضعف را پوشش داد و با چشمان خود دیدیم که خون بر شمشیر پیروز است.
رضا پورعطا که در عملیات فتح خرمشهر فرمانده گروهان بود به چگونگی شکل گیری عملیات پرداخت و اظهار داشت : عملیات بیت المقدس در حقیقت از دهم اردیبهشت شروع شد و 24 روز طول کشید و نهایتاٌ در سوم خرداد به نتیجه رسید.
وی میانگین سنی فاتحان خرمشهر را 20 تا 25 سال ذکر کرد و یادآور شد: حضرت امام (ره) به خوبی جوانان را شناخت و گره ها را بدست آنها باز کرد.

خبر

خبر

خبر
خبر

خبر

 

 

۵ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۰۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید