سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۹
 

اخبار

حضور رئیس بارزسی سازمان در منطقه آغاجاری

دکتر امینی : الگوبرداری از شیوه حکومتی امام علی (ع) در حفظ بیت المال بهترین چراغ راهنمایی ماست .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، به منظور انجام بازرسی های دوره ای در مناطق و نظارت بر ارتقاء سلامت اداری ، هئیت بازرسی سازمان به سرپرستی دکتر جهانبخش امینی و متشکل از دکتر سید محمدرضا طباطبایی نماینده بازرسی در مناطق جنوب و زهرا آجیدیان کارشناس بازرسی از منطقه آغاجاری بازدیدکرد.
تیم بازرسی بلافاصله پس از حضور در منطقه ، جلسه ای عمومی با کارکنان بهداشت و درمان برگزار کرد و در این جلسه ابتدا رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری ضمن خوشامدگویی به بازرسی ،نظارت ها را ضامن سلامت سیستم معرفی کرد و گفت : تیم های بازرسی نقاط قوت را تشویق و نقاط ضعف را گوشزد می کنند تا در رفع آن کوشش شود.
دکتر ناصر مظفری برگزاری دوره های ارتقاء سلامت اداری را یک برنامه مفید و لازم توصیف کرد و از مسئولین قبلی و فعلی بازرسی بابت این دیدگاه تقدیر کرد.
سپس رئیس بازرسی سازمان طی سخنانی ضمن تشریح برنامه های بازرسی گفت : طبق تقویم تعیین شده ، به طور معمول هر شش ماه یکبار کلیه مناطق سازمان مورد بازرسی قرار می گیرند و چنانچه مورد خاصی باشد ممکن است در چندین بار دیگر نیز گروههای بازرسی به منطقه مورد نظر اعزام شوند .
دکتر جهانبخش امینی کار بازرسی سازمان را اصلاح ساختارها و بسترسازی برای انجام فرآیندهای صحیح توصیف کرد و اظهار داشت : هدف بازرسی مچ گیری نیست بلکه کمک به سیستم است.
وی به شیوه حکومت داری حضرت علی (ع) اشاره کرد و بیان نمود: حفظ بیت المال در حکومت امیرامومنین (ع) یک اصل خدشه ناپذیر بود و شیعیان آن حضرت نیز باید به همان شیوه مولای متقیان عمل نمایند .
دکتر امینی الگو برداری از حکومت امام علی (ع) را ضامن سلامت سازمانی توصیف کرد و تاکید نمود : این شیوه حکومتی چراغ راهنمایی ما در صیانت از بیت المال است .
 

1

2

fdg

659

خبر
خبر
خبر
9874

69

654

6574

3687

۴ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید