سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۰۱

اخبار

برگزاری کمیته امر به معروف و نهی از منکر در منطقه آغاجاری

دکتر جهانبخش امینی: مسئولیت پذیری یکی از اصلی ترین مصادیق معروف است و فردی که مسئولیت به عهده می گیرد باید آن را به نحو احسن انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری کمیته امر به معروف و نهی از منکر به ریاست دکتر جهانبخش امینی و با حضور عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ، زهرا آجیدیان کارشناس بازرسی سازمان ، عبدالرزاق جابریان دبیر کمیته امر به معروف و نهی از منکر و رضا نوروزی رئیس روابط عمومی در دفتر رئیس این مرکز برگزار شد.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن خوشامدگویی به مهمانان از تشکیل کمیته با حضور رئیس بازرسی سازمان ابراز خوشحالی کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز و روزه فریضه هستند و بر حسب شرایط موظف به انجام آن هستیم.

دکتر ناصر مظفری استفاده از نظرات کارشناسان خبره را در اجرای این فریضه الهی ضروری دانست و اظهار داشت: تلاش ما بر اینست که در انجام این وظیفه الهی کوتاهی نشود و تا کنون نیز به برکت همین تفکر ، یکی از اداراتی هستیم که در سطح منطقه اغاجاری به خوشنامی معروف هستیم.

سپس دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است و ما به عنوان مسئول بایستی به این امر مهم بیشتر توجه کنیم.
دکتر جهانبخش امینی بر لزوم گسترش فعالیت کمیته امر به معروف و نهی از منکر جهت ترویج این فریضه مهم در سطح بهداشت و درمان تاکید  و اظهار داشت: مسئولیت پذیری یکی از اصلی ترین مصادیق معروف است و فردی  که  مسئولیت به عهده می گیرد باید آن را به نحو احسن انجام دهد.

وی از اجرای برنامه های فرهنگی اجرا شده در منطقه آغاجاری تشکر کرد و بیان نمود: این برنامه ها به تقویت فرهنگ اسلامی کمک می کند و کارکنان ما را نیز در مقابل خطا مصون می دارد.
دکتر امینی از زحمات چند ساله دبیر کمیته امر به معروف و نهی از منکر بهداشت و درمان آغاجاری تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا در موقعیتی مناسب از زحمات وی تقدیر شود.


خبر
خبر
خبر
خبر
۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۸:۰۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید