سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۳

اخبار

برگزاری کنفرانس آموزشی مهارت مدیریت استرس

علی مظلومی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی: استرس یکی از مهم‌ترین علل بروز اختلالات جسمی و روانی است و ارتباط مستقیمی با سلامتی و عملکرد دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری کنفرانس آموزشی مدیریت استرس در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه برگزار شد.
علی مظلومی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی طی سخنانی ضمن ارائه تعریفی از مهارت مدیریت استرس ، مهارت های مقابله با استرس ، ویژگی های افراد مقاوم در برابر استرس  و راه های کاهش نشانه های استرس پرداخت و گفت: استرس یکی از مهم‌ترین علل بروز اختلالات جسمی و روانی است و ارتباط مستقیمی با سلامتی و عملکرد دارد.
وی مدیریت استرس را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: .بسیار مهم است که افراد بتوانند استرس های زندگی خود را بشناسید و از راه های مقابله برای رویارویی با هر یک از آن ها استفاده کنید.

مدرس کنفرانس آموزشی به سرعت تغییرات و تنوع مشکلات امروزی اشاره کرد و بیان داشت: در دنیای امروزی همواره با تغییرات وسیع و پیچیده ای مواجه ایم و هر تغییری با فشارهای روحی و روانی یا همان استرس همراه است و این میزان استرس اگر بیش از حد و طولانی باشد، بر زندگی و عملکرد ما تأثیر منفی گذاشته و مشکلات جدی و زیادی را برای ما به وجود خواهد آورد.

در پایان به سوالات مدعوین در خصوص مدیریت استرس در زندگی و محیط کار پاسخ داده شد.

 

خبر

خبر
خبر
خبر

 

 
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۰۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید