سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۰

اخبار

نشست مشترک مدیران بهداشت و درمان و شرکت نفت منطقه آغاجاری

مهندس ابراهیم پیرامون:خدمات درمانی بیمار محور باعث دلگرمی کارکنان و افزایش رضایت مندی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نشست مشترک مدیران و مسئولان این مرکز با مدیران  شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به منظور تبادل نظر و هماهنگی بیشتر جهت پیشرفت امور بخصوص مسائل بهداشتی -درمانی در دفتر مدیر عامل این شرکت برگزار شد

در این نشست مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری ضمن تأکید بر لزوم رضایت مندی کارکنان ، خدمات درمانی بیمار محور را خواستار و از اعلام آمادگی این شرکت جهت تعامل و پشتیبانی بیشتر بهداشت و درمان در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به کارکنان خبر داد و خواستار همکاری همه جانبه جهت حل مشکلات احتمالی کارکنان صنعت نفت در بحث درمان شد.

وی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در بهداشت و درمان ، بیان نواقص کار را صرفا جهت ارتقا کیفیت ذکر نمود و بر یکی بودن و همدلی بیشتر تاکید کرد.

لزوم تعدد پزشکان متخصص ، تکریم بیماران و ارباب رجوع ، کاهش مدت زمان نوبت دهی ، تجهیز درمانگاه های عملیاتی ، بهبود و تجدید نظر در شرایط اعزام همراهان بیمار ، تجهیز کلینیک مشاوره از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح گردید.

سپس رئیس بهداشت و درمان  با تأکید بر لزوم ارتقاء سطح سلامت کارکنان صنعت نفت به عنوان رسالت این امور ، از تلاش این مرکز در راه اندازی خدمات دندان پزشکی در درمانگاه خانواده ، پیگیری دستگاه سی تی اسکن ، پایگاه انتقال خون و سرویس دهی مناسب در اورژانس و مناطق عملیاتی خبر داد.

دکتر ناصر مظفری خرید دستگاه پیشرفته لاپاروسکوپی و عقد قرارداد با جراح متبحر و دوره دیده برای اجرای این پروسیجر جدید را در منطقه از برنامه های در حال اجرای مدیریت بهداشت و درمان منطقه دانست و اظهار داشت: مقدمات کار فراهم شده و در اوایل هفته آینده برای اولین بار در تاریخ صنعت نفت آغاجاری عمل لاپاروسکوپی راه اندازی می شود و بدینوسیله هم رضایت مندی ایجاد خواهد شد و هم از اعزام بیماران به مناطق دیگر و سرگردانی آنها جلوگیری خواهد شد.

وی پاسخگوی در تمامی ساعات شبانه روز را یکی دیگر از امتیازاتی برشمرد که مدیریت بهداشت و درمان به صورت رسمی به شرکت های منطقه ابلاغ کرد و در چند سال گذشته عملا به آن پایبند بوده است و هیچگاه نشده که سوال یکی از همکاران نفتی ما بی پاسخ بماند.

در ادامه عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی  بهداشت و درمان گزارشی از روند ساخت فاز دو ساختمان جدید بیمارستان ارائه داد و ضمن اشاره به سابقه همکاری و تعامل مدیرعامل و سایر مدیران شرکت نفت ، بر استفاده از نظرات مدیران و مسئولان صنعت نفت در پیشبرد امور تاکید کرد.

خبر
خبر
خبر

 

 

 

۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید