سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۲

اخبار

برپایی میز خدمت به مناسبت روز پزشک در منطقه آغاجاری

هدف از برپایی این میز پاسخگویی ادارات و نهادهای مختلف به مردم در حاشیه نماز جمعه می باشد که این هفته مراکز درمانی امیدیه به مناسبت روز پزشک میزبان مردم بودند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت روز پزشک میز خدمت با هماهنگی فرمانداری شهرستان امیدیه جهت پاسخگویی به مراجعین و ارباب رجوع در محل نماز جمعه امیدیه برقرار گردید و مدیران و مسئولان این مرکز به همراه مدیران و مسئولان شبکه بهداشت و درمان امیدیه به سوالات و درخواست های مردم پاسخ دادند.

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی و رضا نوروزی رئیس روابط عمومی به نمایندگی از بهداشت و درمان صنعت نفت و از شبکه بهداشت و درمان مهدی آبدیده مدیر این شبکه به همراه جاسم علی نشان مدیر داخلی بیمارستان امام رضا علیه السلام در این برنامه حضور داشتند.

رئیس خدمات پشتیبانی در حاشیه این میز گفت: پاسخگویی به مردم باعث افزایش رضایت مندی ، کاهش شکایات و تعدیل درخواست ها می گردد.

وی میز خدمت را نمادی از پاسخگویی توصیف کرد و اظهار داشت: مراکز درمانی بیشترین مراجعات مردمی را دارند و انتظار مردم نیز این است که مسئولین این مراکز بیشتر از سایر ادارات در دسترس باشند

همچنین  همزمان با این میز خدمت ،  ایستگاه سنجش سلامت بسیج جامعه پزشکی با حضور بسیجیان و پرسنل درمانی منطقه برپا گردید و مورد استقبال نمازگزاران واقع شد.

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۴۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید