سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۲۰
 

اخبار

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان جبهه در منطقه آغاجاری

دکتر ناصر مظفری وجود پیشکسوتان جهاد و شهادت را در بین کارکنان فرصتی تکرار ناشدنی توصیف کرد و اظهار داشت: لطف خداوند متعال باعث شد تا این مجاهدان راه خدا را درک نماییم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم گرامیداشتی با حضور بسیجیان و کارکنان این مرکز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار شد.

در این مراسم که فرماندهی و شورای حوزه بسیج شهید آذری ، گردان بیت المقدس و  یگان حفاظت حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری حضور داشتند پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ، رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن خوشامدگویی ، ایام محرم و اربعین پیش رو را تسلیت گفت و با  گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای جنگ تحمیلی ، شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور سال 97 در اهواز گفت: عزت و آبروی ما مدیون جانفشانی رزمندگان و مجاهدان اسلام است که هم در دفاع مقدس و هم در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام با تمام وجود به میدان رفتند و جان خود را تقدیم پایداری اسلام نمودند.

دکتر ناصر مظفری  وجود پیشکسوتان جهاد و شهادت را در بین کارکنان فرصتی تکرار ناشدنی توصیف کرد و اظهار داشت: لطف خداوند متعال باعث شد تا این مجاهدان راه خدا را درک نماییم.

سپس یکی از آزادگان قدیمی انقلاب اسلامی به ایراد سخن پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد شهدا و دفاع مقدس به ذکر خاطرات دوران اسارت در رژیم پهلوی و رژیم صدام پرداخت و زندگی فعلی خود را مدیون لطف بی انتهای پروردگار متعال توصیف کرد.

ملا صالح قاری آبادانی ابتدا به نحوه حبس خود در رژیم شاهنشاهی ایران اشاره کرد و گفت: انتقال پیام های حضرت امام خمینی ره از نجف اشرف  به داخل ایران و پخش آنها بین مردم باعث دستگیری بنده توسط ساواک گردید و در زندان قصر با آیت الله طالقانی هم زندانی بوده ام.

وی آشنایی با یک افسر عراقی در زندان قصر را توضیح داد و اضافه کرد: همین افسر عراقی زمانی که در دفاع مقدس اسیر شدم باعث نجاتم از اعدام شد ، چون خبرنگار بخش عربی رادیو خوزستان بودم استخبارات عراق قصد از بین بردن و عدم ثبت نامم توسط صلیب سرخ جهانی را داشت اما با حمایت افسر عراقی از مرگ حتمی نجات یافتم.

قاری در ادامه به ماجرای 23 نفر نوجوان اسیر شده و ملاقات آنها با صدام اشاره کرد و افزود: صدام قصد داشت با به نمایش گذاشتن چهره آن 23 نفر تبلیغات ضد حکومت ایران راه بیندازد و در آن ملاقات از بنده به عنوان مترجم استفاده کردند.

وی در ادامه به ذکر خاطرات آزادی خود از زندان عراق و زندانی شدن در ایران پرداخت و بیان نمود: بیش از 2 سال به اشتباه مرا زندانی کردند تا مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی از زندان عراق آزاد شد و موقعی که به کشورمان بازگشت بعد از چند روز سراغ مرا گرفت و وقتی که فهمید من زندانی هستم به شدت ناراحت شد و شهادت به بی گناهی من داد و نهایتا آزاد شدم .

این قدیمی ترین آزاده ایرانی در پایان گفت: 16 سال اسارت کشیدم و اکنون با افتخار اعلام می کنم که سرباز کوچک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای هستم.

در پایان  یکی دیگر از جانبازان دفاع مقدس بنام یوسف قلندری که دست راستش در جبهه قطع گردید به ذکر خاطرات مجروحیت خود و شهادت همرزمانش پرداخت و ضمن یادآوری رشادت های آنان زندگی خود و مردم ایران را مرهون از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان توصیف کرد.

خبر
خبر
خبر
خبر

خبر

خبر
خبر
خبر

 

 

 

۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید