سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۵۸
 

اخبار

برگزاری چهارمین جلسه کمیته کنترل عفونت در منطقه آغاجاری

شستشوی نمادین دست توسط کلیه کارکنان درمانی و غیر درمانی هر یکشنبه ساعت 10 صبح از مصوبات این جلسه بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری چهارمین جلسه کمیته کنترل عفونت در سالن جلسات بیمارستان شهید ایرانپور امیدیه برگزار شد
در این جلسه ابتدا کارشناس ایمنی بیمار و دبیر کمیته گزارشی از روند پایش و کنترل عفونت در بیمارستان و درمانگاه ها ارائه نمود و به تشریح موضوعات جلسه پرداخت.
 
 سپس رئیس بیمارستان طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت کنترل عفونت ، زحمات کادر درمان و پزشکان متخصص را در گرو کنترل دقیق عفونت دانست و گفت : اگر بهترین سرویس دهی در درمان صورت گیرد و بهترین متخصصان به کار گرفته شوند ولی مهار و کنترل عفونت به صورت دقیق انجام نشود زحمات همه آنها به هدر می رود و نتایج منفی به بار می آید.
 
دکتر کبری احمدی بر اهمیت شستشوی دست ها در همه پروسیژرها تاکید نمود و افزود : رعایت شستشوی دست مقدمه کنترل عفونت و ارائه خدمات درمانی مناسب است و بایستی این امر ساده ولی مهم به صورت فراگیر در بخش ها و واحدها توسط همه کارکنان انجام گیرد تا گام مهمی در کنترل عفونت برداشته شود.
وی همچنین جهت نهادینه کردن فرهنگ شستشوی دست پیشنهاد داد تا در روزهای یکشنبه هر هفته راس ساعت 10صبح آهنگ شستشوی دست از طریق سیستم مخابرات نواخته شود و همزمان با آن کلیه فعالیت های غیر اورژانس متوقف و کارکنان اقدام به شستشوی دست نمایند که این پیشنهاد به تصویب اعضای کمیته رسید.
 
همچنین رعایت نکات فنی کنترل عفونت و پرهیز از ناخن بلند و عدم پوشیدن زیورآلات که نقش مهمی در انتشار عفونت دارند مورد تاکید قرار گرفت.
خبر
خبر
 
 
 
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۰:۲۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید