سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۳۹
 

اخبار

برگزاری چهارمین کمیته بهداشت محیط در منطقه آغاجاری

بازتعریف فرآیند مدیریت پسماند در بیمارستان با توجه به کارگاهی بودن محوطه بیمارستان از جمله مصوبات این کمیته بود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری چهارمین جلسه کمیته بهداشت محیط در سال جاری در سالن جلسات بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار شد.

ابتدا کارشناس بهداشت محیط و دبیر کمیته گزارشی از  وضعیت بهداشت محیط در بیمارستان و مراکز وابسته ارائه داد و با اشاره به روند ساخت محل جمع آوری بهداشتی پسماندها خواستار تسریع در آماده سازی آن شد.

سپس رئیس بیمارستان طی سخنانی ضمن یادآوری اهمیت جمع آوری بهداشتی زباله های بیمارستانی گفت :بهداشت محیط باعث سالم نگهداشتن محیط می شود و زمینه بیماریهای واگیر و عفونی را از بین می برد.

 دکتر  کبری احمدی اجرای استانداردهای بهداشت محیط را ضروری دانست  و اظهار داشت: تکرار و تاکید بر اجرای استانداردهای اعتباربخشی در زمینه بهداشت محیط و مدیریت پسماند باعث می شود تا کارکنان خود را ملزم به اجرای آنها بدانند و در اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی همراهی و همکاری کنند.

در ادامه بحث و تبادل نظر در مورد باز تعریف فرآیند حمل پسماند با توجه به جابجایی انجام شده و تغییر فضای فیزیکی به عمل آمد و مقرر گردید فرآیند جدیدی بر اساس شرایط موجود و با توجه به کارگاهی بودن محوطه بیمارستان ، توسط کارشناس بهداشت محیط تهیه و در کمیته بهداشت محیط مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت تصویب روند اجرای آن فراهم شود.

خبر
خبر

 

 

۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید