سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۲

اخبار

دیدار با خانواده معظم شهدا در منطقه آغاجاری

این برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج انجام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته بسیج مدیران و مسئولان این مرکز به همراه سرگرد تقی زاده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان امیدیه ، سرگرد بیوسه رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان امیدیه ، بهرام آقاجری فرمانده حوزه  شهید آذری و شورای پایگاه مقاومت بسیج این مرکز با خانواده شهید ملک محمد احمدی دیدار کردند.

در این دیداردکتر ناصر مظفری طی سخنانی یاد و نام شهدا را گرامی داشت و گفت:توفیق الهی نصیب مان شد تا در هفته بسیج مهمان خانواده یکی از بسیجیان شهید باشیم.

رئیس بهداشت و درمان همکاری با خواهر و برادر این شهید را افتخار بزرگی ذکر کرد و اظهار داشت: این افتخار سیستم بهداشت و درمان است که خانم دکتر احمدی رئیس بیمارستان ما به عنوان خواهر این شهید و آقای محمدمراد احمدی رئیس تدارکات ما به عنوان برادر این شهید عزیز هستند و عملکرد آنها در خدمت به مردم زبانزد است.

سپس سرگرد تقی زاده فرمانده سپاه پاسداران امیدیه نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، به  یاد شهدا بودن را وظیفه همه دانست و گفت: امنیت و آرامش کنونی ما مدیون خون شهداست.

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی نیز طی سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج و ابراز خوشحالی از حضور در منزل شهید احمدی گفت : نجابت و حسن خلق خانواده شهید احمدی برای همه ما الگو می باشد

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

خبر

 

 

 

۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید