سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۵

اخبار

لبخند رضایت در یک روز به یاد ماندنی

مردم شهرستان های امیدیه و آغاجاری با استقبال از تیم خونگیری سازمان انتقال خون امید به زندگی را در دل هموطنان نیازمند خون زنده و مسئولین را غافلگیر کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به دنبال درخواست ها و تقاضاهای مکرر مردم شریف شهرستان های امیدیه ، آغاجاری و بخش های وابسته مبنی بر راه اندازی مرکز خونگیری در امیدیه و با پیگیرهای متعدد مدیریت بهداشت و درمان و مساعدت های مدیرکل سازمان انتقال خون استان خوزستان ، اولین روز اهدا خون در مرکز خونگیری شهرستان امیدیه با موفقیت و بدون کوچکترین عارضه ای به پایان رسید.

پیرو اطلاع رسانی انجام شده ، کارکنان شریف صنعت نفت به همراه مردم بومی منطقه از همان ساعات اولیه روز یکشنبه در ساختمان خونگیری حضور بهم رساندند و با اهدا خون خود قدم مثبتی جهت سلامتی آحاد جامعه برداشتند.

استقبال مردم منطقه به حدی بود که باعث تعجب همراه با وجد کارشناسان سازمان انتقال خون شد و تعداد زیادی از مراجعین فرصت اهدا خون پیدا نکردند و به جلسات بعدی موکول گردید.

مهندس سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه به همراه صفری معاون فرماندار و سید حفیظ الله بهور بخشدار مرکزی  و همچنین سید عباس حسینی رئیس بهبود محیط کار و مهندس عیدی شریفی رئیس امور کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری  نیز در جمع اهدا کنندگان خون حضور یافتند و از اهدا کنندگان تقدیر و تشکر کردند.

فرماندار امیدیه در حاشیه این برنامه خداپسندانه و خیرخواهانه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت در راه اندازی مرکز خونگیری و دعوت از تیم گیرندگان خون سازمان انتقال خون گفت: تلاش ها و اقدامات مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت و در راس آن جناب دکتر مظفری باعث شاد کردن دل مردم بومی منطقه و ایجاد رضایت در کارکنان صنعت نفت شده است که لازم می دانم بابت این تلاش های کم نظیر تشکر کنم.

مهندس رفیعی همچنین از مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و مدیرکل انتقال خون استان خوزستان بابت مساعدت و تسهیل در امور مربوط به راه اندازی مرکز خونگیری در منطقه تقدیر و تشکر کرد.

طبق هماهنگی به عمل آمده با سازمان انتقال خون استان خوزستان ، اهدا خون در هفته های آینده در همین مرکز انجام می شود.

خبر
خبر

 

 

 

۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید