سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۲

اخبار

برگزاری جلسه هماهنگی واحدهای پشتیبانی در منطقه آغاجاری

افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی: هدف ما تلاش مضاعف برای خدمت به مردم منطقه و توجه به مشکلات همکاران بخصوص کارگران پیمانکاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی واحدهای پشتیبانی برگزار شد.

رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی و همرزمان شان و همچنین تسلیت به خانواده های جان باختگان حادثه هواپیمایی اخیر به تشریح برنامه های خود پرداخت و گفت: خدمت به مردم منطقه و کارکنان شریف صنعت نفت فرصتی است که خداوند متعال به ما داده و باید از این فرصت به نفع عموم مراجعین، بیماران و همکاران استفاده شود.

افسانه وارسته نیروی انسانی را سرمایه اصلی هر سازمان ذکر کرد و اظهار داشت: تلاش می کنم تا همکاران پرتلاش مان در همه واحدها و بخش ها به حق و حقوق خود دسترسی داشته باشند و اطمینان می دهم که زحمات نیروهای پرکار و پرتلاش قدر دانسته شود.

وی به حقوق و دستمزد کارگران و نیروهای پیمانکاری اشاره کرد و تاکید نمود: همکاران محترم، خدمت صادقانه و مردم دارانه را با قدرت و قوت بیشتر ادامه دهند و مطمئن باشند که به مشکلات آنها توجه خواهد شد. 

رئیس خدمات پشتیبانی معیشت نیروها را مورد توجه قرار داد و با تاکید بر واگذاری اختیارات بیشتر به مسولین واحدها، خطاب به آنها بیان نمود: در خلال برنامه ها و پیگیری کارها، مسائل و مشکلات همکاران را نیز رصد نمایید تا امید و دلگرمی آنها افزایش یابد.

وارسته بر تعامل با مدیریت های منابع انسانی شرکت های نفت و گاز منطقه تاکید کرد و گفت: امیدوارم که نتیجه این تعاملات، سرعت بخشی به کارها برای خدمت بیشتر و با کیفیت تر به مردم منطقه و همکاران باشد.

خبر

خبر

خبر

۲۱ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۲۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید