سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۳۳

اخبار

دیدار مدیر آموزش و پرورش امیدیه با رئیس بهداشت و درمان آغاجاری

دکتر فرید خدری: تلاش آموزش و پرورش برای ارتقا و سلامت روح و تلاش بهداشت و درمان برای سلامت جسم آحاد جامعه است و اگر در هر دو بعد به نتیجه برسیم جامعه مطلوبی خواهیم داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس آموزش و پرورش  شهرستان امیدیه به منظور تبریک انتصاب و گسترش همکاری های دو جانبه با رئیس بهداشت و درمان دیدار کرد.

در این دیدار که اعضای شورای آموزش و پرورش و افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی نیز حضور داشتند احمد کرایی طی سخنانی ضمن تبریک انتصاب دکتر خدری به اولویت های آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدتی است که در آموزش و پرورش به دنبال استفاده از دانش و  تجربیات اساتید برجسته کشوری هستیم و در این راه به نتایج مفیدی رسیدیم. 

مدیر آموزش و پرورش امیدیه تعامل بین ادارات را لازمه اثربخشی اقدامات درون سازمانی توصیف کرد و اظهار داشت: به همین منظور وظیفه خود دانستیم که در بهداشت و درمان حضور یافته و آمادگی خود را جهت هر نوع همکاری با بهداشت و درمان صنعت نفت اعلام کنیم. 

سپس رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری طی سخنانی ضمن تشکر از حضور مدیر و شورای آموزش و پرورش در این مرکز گفت: ما هنوز هم خود را شاگرد معلمان عزیز می دانیم و دوست داریم از راهنمایی ها و تجربیات آنها در پیشبرد امور استفاده کنیم. 

دکتر فرید خدری اشتراکات بهداشت و درمان و آموزش و پرورش را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تلاش آموزش و پرورش برای ارتقا و سلامت روح و تلاش بهداشت و درمان برای سلامت جسم آحاد جامعه است و اگر در هر دو بعد به نتیجه برسیم جامعه مطلوبی خواهیم داشت.

وی آمادگی خود را برای هر نوع همکاری سازنده با آموزش و پرورش اعلام کرد و تاکید نمود: نتیجه تمامی این جلسات و همکاری ها باید خدمت بیشتر و بهتر به مردم منطقه باشد و امیدوارم که چنین ثمره ای حاصل آید.

دکتر خدری آموزش و پرورش را محل تولید فکر و اندیشه توصیف کرد و با ذکر خاطراتی از دوران دانش آموزی ، یاد معلمان و استادان خود را گرامی داشت.

خبر
خبر

خبر

خبر

 

 

 

 

۲۶ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۲۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید