سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۳۸

اخبار

دیدار مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز بیدبلند با رئیس خدمات پشتیبانی منطقه آغاجاری

افسانه وارسته: قطعا تلاش خواهیم کرد تا خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت در حوزه گاز بهبود یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز بیدبلند با رئیس جدید خدمات پشتیبانی دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت.

مهندس غلامحسین ضرغامی ضمن ابراز خوشحالی از انتصاب خانم وارسته به سابقه خدمت وی در مراکز درمانی حوزه گاز اشاره کرد و خطاب به رئیس خدمات پشتیبانی گفت: امیدواریم نتیجه شناخت شما از کارکنان صنعت گاز منجر به بهبود کیفیت سلامت در این حوزه شود.

وی به مسائل درمانی کارکنان گاز در بهبهان و میانکوه اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به مشکلات درمانی آنها شد. 

مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز بیدبلند وجود یونیت دندان پزشکی را در درمانگاه میانکوه یادآور شد و ابراز امیدواری کرد تا مدیریت جدید بهداشت و درمان نسبت به راه اندازی و استفاده از این یونیت اقدام کند. 

سپس رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان ضمن تشکر از حضور مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز بیدبلند و تبریک وی گفت: مدت زیادی از دوران خدمتم با خانواده شریف صنعت گاز گذشت و شناخت خوبی از مشکلات و درخواست های آنها دارم.

افسانه وارسته فلسفه کاری بهداشت و درمان صنعت نفت را  ارائه خدمات سلامت شایسته به کارکنان این صنعت توصیف کرد و اظهار داشت: قطعا تلاش خواهیم نمود تا خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت در حوزه نفت و گاز بهبود یابد

وی کلینک مامایی را یک ضرورت برای سلامت بانوان ساکن در میانکوه ذکر کرد و قول داد تا با نظر مساعد رئیس بهداشت و درمان این کلینیک به زودی راه اندازی شود. 

رئیس خدمات پشتیبانی همچنین عقد قرارداد با مراکز درمانی بهبهان را نیز مورد توجه قرار داد و تاکید نمود: در حال بازبینی و بررسی قراردادها هستیم و امیدواریم بتوانیم کیفیت خدمات این مراکز را به نفع کارکنان صنعت نفت بهبود دهیم. 

در این دیدار که رضا نوروزی رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان نیز حضور داشت ،  دو طرف بر همکاری و تعامل بیشتر جهت ارتقاء کیفیت خدمات سلامت تاکید کردند.

خبر
خبر

 

 

 

۲۶ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۱۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید