سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۴

اخبار

دیدار رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان آغاجاری با مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

مهندس الله مراد کمایی : آماده هر نوع همکاری با بهداشت و درمان برای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان و خانواده های آنان هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی این مرکز با حضور در دفتر مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ، انتصاب مهندس الله مراد کمایی را تبریک گفت .
در این دیدار که در دفتر مدیر خدمات شرکت نفت و در فضایی صمیمی برگزار گردید ، ابتدا رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهانش ، انتصاب شایسته مهندس کمایی را تبریک گفت و گزارشی از فعالیتهای بهداشت و درمان را ارئه نمود.
رئیس خدمات پشتیبانی بر همکاری بیشتر با مدیریت جدید خدمات شرکت نفت تاکید نمود و بیان کرد : با توجه به اینکه مدیریت بهداشت و درمان در نظر دارد که در جهت رفع نواقص و کمبودهای موجود تمام تلاش خود را بکار گیرد که امیدواریم این کمبودها با تعامل و همکاری بیشتر با شرکت نفت مرتفع گردد.
سپس مهندس الله مراد کمایی مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش ، از حضور رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد و گفت : حق مردم منطقه و بخصوص کارکنان و خانواده های آنان بیش از وضعیت موجود می باشد و در جهت رفاه حال کارکنان و خانواده های آنان آماده هر نوع همکاری با بهداشت و درمان صنعت نفت برای ارائه خدمات مطلوب تر می باشیم .
در این دیدار حسین قنواتی رئیس حراست و سعید افضلی رئیس روابط عمومی ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی را همراهی نمودند.
 

2

 

4

 

3

۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳
تعداد بازدید : ۹۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید