سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۷:۵۰

اخبار

دیدار صمیمانه مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با رئیس و تیم سلامت پزشکی خانواده به مناسبت روز جهانی پزشک خانواده

دکتر رضا آموزش ؛ اقدامات تیم سلامت پزشکی خانواده قابل تقدیر است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دکتر رضا آموزش ضمن تبرک روز جهانی پزشک خانواده اظهار کرد : در یکسال اخیر تیم پرتلاش پزشکی خانواده دوشادوش و همراه هم تلاش کردند تا علاوه بر مدیریت بحران کووید 19، خدمات سلامت مطلوبی را به جامعه بزرگ صنعت نفت ارائه کنند.
 
دکتر آموزش با اشاره به مشکلات درمانگاه های خانواده گفت : تیم سلامت پزشکی ما در مراکز سلامت خانواده سالها تلاش کرده اند علی رغم مشکلات و کمبودها خدمات با کیفیتی را به مراجعین ارائه نمایند که این موضوع جای تقدیر و تشکر داشته و قطعا پیگیر ارتقا خدمات سلامت به کارکنان و خانواده های محترم منطقه عملیاتی آغاجاری خواهیم بود.
 
در ادامه دکتر سید محمود فاطمی رئیس تیم سلامت پزشکی خانواده ضمن تشکر از حضور مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری گفت ؛ تیم پزشکی خانواده تمام تلاش خود را برای ایجاد رضایت مندی بیشتر به جمعیت تحت پوشش دریغ نخواهد کرد و همچنین وی در ادامه در مورد تقویت خدمات سلامت خانواده ها با مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری گفتگو نمود.
 
در این دیدار که تعدادی از مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دکتر رضا آموزش را همراهی می کردند که در پایان اعضای تیم سلامت پزشکی خانواده از دغدغه ها ، چالش ها و مسائل و مشکلات شغلی و صنفی خود صحبت کرده و با مدیران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

99999
6
99999

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۴۶
تعداد بازدید : ۵۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید